حضور بانک کشاورزی در نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری چابهار

حضور بانک کشاورزی در نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری چابهار

نخستین همایش و نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری چابهار در پنل های پنجگانه تخصصی و با حضور مسئولان و مقامات استان و سرمایه گذاران بالقوه و بالفعل داخلی و بین المللی، روزهای 28 و 29 دی ماه سال جاری در چابهار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان سیستان و بلوچستان، این مدیریت با حضور در پنل تخصصی کشاورزی و شیلات، ضمن اعلام آمادگی برای حمایت همه جانبه از سرمایه گذاران، گزارش عملکردی از حضور بانک کشاورزی در منطقه ارائه کرد.
در حاشیه نمایشگاه، نشست های مذاکره تخصصی با حضور مهندس نیکخواه رییس اداره کل اعتبارات و طرح‌های سرمایه گذاری و مدیر شعب استان سیستان و بلوچستان با سرمایه گذاران و مسئولان نهادهای اجرایی استان برگزار شد.
این گزارش می افزاید؛ غرفه بانک کشاورزی مورد بازدید سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشور برونئی، مشاور وزیر جهاد کشاورزی، استاندار سیستان و بلوچستان، امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در استان،  قرار گرفت.
چابهار به عنوان نقطه تلاقی دو سند بزرگ توسعه کشور، یعنی توسعه محور شرق و توسعه سواحل مکران و تنها بندر اقیانوسی کشور، از مناسب ترین پتانسیل های سرمایه گذاری برخوردار است.


عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما