قدردانی استاندار از مدیریت بانک کشاورزی استان خراسان جنوبی

قدردانی استاندار از مدیریت بانک کشاورزی استان خراسان جنوبی

همایش روز زن با حضور مدیر کل دفتر امور خانواده و بانوان استانداری ، دکتر میرزابیگی استاد دانشگاه ، مدیران و پرسنل ستادی و شعب بانک در استان و جمعی از خانواده های همکاران مدیریت و شعب شهرستان بیرجند روز چهارشنبه چهارم خردادماه در محل سالن اجتماعات زنده یاد امیر حسین دری گیو واقع در ساختمان مدیریت این استان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان خراسان جنوبی ،در این همایش دکتر میرزابیگی استاد دانشگاه و دکترای روانشناسی ، مطالب مهمی در رابطه با تربیت و آموزش فرزندان ، تاکید اسلام و سفارش ائمه در باره پرورش فرزندان ، ارتباط والدین با فرزندان ، ارتباط والدین با یکدیگر و ... بیان کرد .
بر اساس این گزارش ، خانم جلیلی مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و مشاور استاندار در امور بانوان مطالبی درباره مقام زن در اسلام و رفتار والدین نسبت به فرزندان بیان کرد و همچنین مراتب قدردانی و تشکر استاندار از تلاش و تعامل مدیریت بانک کشاورزی استان با دفتر امور بانوان و خانواده استانداری به مدیریت بانک ابلاغ کرد .
این گزارش می افزاید؛ همچنین در این مراسم لوح قدردانی استاندار به مهندس علی دشت بیاضی مدیر شعب بانک در استان توسط خانم جلیلی اهداء شد .

قالب دلخواه شما