تاکید رییس مجلس شورای اسلامی برضرورت حمایت از بخش کشاورزی

تاکید رییس مجلس شورای اسلامی برضرورت حمایت از بخش کشاورزی

 مدیر شعب بانک در استان قم با ریاست مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم استان قم روز پنج شنبه ششم مردادماه دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان ، در این دیدار که سایرمسئولان مدیریت خانی را همراهی می کردند ، دکتر لاریجانی برضرورت حمایت ویژه بانک ازبخش کشاورزی و دامپروری تاکید گرد و ا فزود : کشاورزی در مقایسه با بخش‌های دیگر نیازمند حمایت ویژه‌ای است و رفع مشکل بیمه کشاورزان می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های این قشر زحمت کش را مرتفع سازد.
بر اساس این گزارش ،نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به اجرایی شدن سریع قانون هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: دربخش یارانه‌ها آسیب پذیری در بخش تولید است و از آن جا که به این بخش توجه نشده است مردم نگران شده‌اند. وی ادامه داد: باید در بخش یارانه‌ها و اعطای تسهیلات به کشاورزان در امر تولید همت بیشتری صورت گیرد تا کالاهای تولید شده از کیفیت بیشتری برخوردار شوند و تولید در کشور رونق یابد.
این گزارش می افزاید ؛ درابتدای این دیدار خانی مدیر شعب بانک در استان در سخنانی ضمن ارائه عملکرد بانک کشاورزی استان به اهم حمایتهای مالی بانک پرداخت وتوضیحات لازم را دراین خصوص ارائه کرد.
مدیر شعب بانک در استان همچنین با اشاره به تخصصی بودن فعالیت بانک کشاورزی بعنوان تنها نهاد مالی دولت دربخش کشاورزی به تشریح وتبیین اهداف وسیاستهای بانک به ویژه استراتژیهای بانک کشاورزی درحمایت ازاجرای قانون هدفمند کردن یارانه هاو اولویتهای دولت خدمتگزاردربخش کشاورزی پرداخت.

قالب دلخواه شما