مدیرعامل بانک کشاورزی در بازدید از مناطق سیل زده سیستان : تهدید سیل را به فرصت طلایی مبدل کنیم

مدیرعامل بانک کشاورزی در بازدید از مناطق سیل زده سیستان : تهدید سیل را به فرصت طلایی مبدل کنیم

مدیرعامل بانک کشاورزی  برای  بازدید از وضعیت مناطق سیل زده سیستان و بررسی خسارات وارده به بخش کشاورزی، به زابل سفر کرد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان سیستان و بلوچستان، روح اله خدارحمی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ، صبح شنبه هفتم اردیبهشت وارد زابل شد تا از مناطق سیل زده سیستان بازدید کند.

بر اساس این گزارش، در این سفر یک روزه ، دکتر کیخا رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و حسن نژاد قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی ،خدارحمی را همراهی می کردند.

این هیات در بخشی از این سفر از سیل بند نیاتک ، روستای آبیل و خسارات وارده از سیلاب بازدید کردند و پیری فرماندار هیرمند، توضیحاتی پیرامون اقدامات انجام شده ارائه داد.

این گزارش می افزاید: مدیرعامل بانک کشاورزی همچنین در بازدید از منطقه لورگ باغ سیستان با اشاره به خشکسالی های چند ساله در این ناحیه، ورود آب به منطقه را فرصت مغتنمی تلقی کرد و اظهار داشت: با همیاری و انسجام می توانیم این تهدید را به فرصتی طلایی مبدل کنیم و ضمن تلاش برای کاهش خسارت و تلفات سیل ، از سیلاب ها استفاده بهینه کنیم.

وی تأکید کرد: بانک کشاورزی و صندوق بیمه کشاورزی تمام اقدامات لازم برای جبران خسارت وارده به کشاورزان منطقه را انجام خواهند داد.

شایان ذکر است حضور در استانداری سیستان و بلوچستان ، بازدید از شعبه زابل و دیدارو گفت و گو با روسای شعب بانک در این استان ، از دیگر برنامه های مدیرعامل بانک کشاورزی در این سفر بوده است.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما