بهره برداری از ۳۳ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار بالغ بر ۶۴۰ میلیارد ریال دراستان قم

  • 01 تیر 1398
  • 09:54
  • قم
بهره برداری از ۳۳ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار بالغ بر ۶۴۰ میلیارد ریال دراستان قم

طی مراسمی با حضور استاندار قم،معاون وزیر ،نمایندگان مجلس شورای اسلامی ،مدیران ومسئولان استانی  از ۳۳ پروژه بخش کشاورزی با اعتبار بالغ بر ۶۴۰ میلیارد ریال بهره برداری شد..

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان قم ، سرمست استاندار قم در مراسم بهره برداری از ۳۳ پروژه بخش کشاورزی استان قم که به مناسبت هفته ی جهادکشاورزی در مجتمع کشت و صنعت در روستای طینوج برگزار شد، طی سخنانی ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی، بهره وری در مصرف منابع آب و بهبود راندمان تولید را از سیاست های استان قم در بخش کشاورزی دانست و گفت: تشکل های کشاورزی قم پشتوانه علمی خوبی دارند و با تعامل و استفاده از ظرفیت آنها در تلاش برای تحقق تغییر الگوی کشت هستیم.

وی موفقیت در بخش کشاورزی را منوط به اصلاح الگوی کشت و بهره گیری از فناوری های روز دنیا دانست و تصریح کرد: پروژه هایی که در روز جاری به بهره برداری می رسند گام مهمی در جهت بهره وری منابع آب محسوب می شوند.

سرمست الگوی کشت گلخانه ای را به عنوان یک راهکار اساسی در راستای توسعه بخش کشاورزی دانست و خاطرنشان کرد: همه دستگاه هایی که در خدمت رسانی به بهره برداران باید ایفای نقش کنند مکلف به ترویج چنین الگوی کشتی هستند.
شایان ذکر است در این مراسم 33 طرح بخش کشاورزی شامل 11فقره طرح آب وخاک ،6فقره طرح تولیدات دامی ،2فقره طرح تولیدات گیاهی و 14فقره طرح شیلات و صنایع تبدیلی با اعتباری بالغ بر 640 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

شایان ذکراست از طرح گلخانه سبزگستر طوبی که در مساحت 3هکتار و با عتبار ی بالغ بر 28میلیار دریال از محل اعتبارات توسعه اشتغال پایداروستایی  توسط بانک کشاورزی استان تامین و پرداخت شده است نیز بازدید شد.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما