عضو هیات مدیره بانک کشاورزی: مشتری مداری از عناصر مهم فرهنگ سازمانی در بانک کشاورزی است.

عضو هیات مدیره بانک کشاورزی: مشتری مداری از عناصر مهم فرهنگ سازمانی در بانک کشاورزی است.

کیامرز قاسمی زانیانی عضو هیات مدیره بانک کشاورزی گفت: مشتری مداری و تکریم مشتریان از عناصر مهم فرهنگ سازمانی در بانک کشاورزی است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور شعب بانک کشاورزی تهران بزرگ، قاسمی زانیانی روز دوشنبه بیست و هشتم مرداد با حضور در گارگروه ویژه تجهیزمنابع در این مدیریت، رکن اصلی بانکداری در عصر جدید را تعامل و تفاهم با مشتریان برشمرد.

وی با اشاره به شرایط حساس بانک در سال جاری و همچنین وضعیت خاص اقتصادی، تلاش همگانی همکاران برای جذب و حفظ منابع پایداررا خواستار شد و با تاکید بر تدوین و اجرای برنامه عملیاتی تجهیزمنابع، پوشش تعهدات جذب سپرده را ضروری دانست.

عضو هیات مدیره تصریح کرد: شعب تهران بزرگ در مجموعه بانک کشاورزی شعبی راهبردی هستند و تحقق 37 درصد منابع بانک در سال جاری بر عهده این شعب است.

قاسمی زانیانی مدیریت امور شعب تهران بزرگ را با توجه به شرایط جغرافیایی و تمرکز بازارهای مالی،نیازمند نگاه ویژه مبتنی بر اجرای برنامه های خاص دانست و اهتمام ویژه شعب به عنوان محوریت جذب منابع را خواستارشد.

شایان ذکر است در جلسه کارگروه ویژه تجهیزمنابع مدیریت امور شعب تهران بزرگ به عنوان مدیریت راهبردی در بانک کشاورزی، غفوری مدیرامور مشتریان و بانکداری عمومی، بهبهانی مدیرامور شعب تهران بزرگ،معاونان این مدیریت و کارشناسان حوزه امور مشتریان نیز حضور داشتند.

قالب دلخواه شما