مدیرامور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی بانک کشاورزی:رشد سپرده های بانک کشاورزی در سال 89

مدیرامور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی بانک کشاورزی:رشد سپرده های بانک کشاورزی در سال 89

مسعود آتشی مدیر امور برنامه ریزی وبازاریابی بانکی بانک کشاورزی از رشد 1/9 درصدی سپرده های این بانک در مقایسه با سال 88 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ،آتشی در حاشیه نمایشگاه معرفی دستاوردهای 5 ساله این بانک که همزمان با هفته دولت در محل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی برپا شده است، با تأکید بر نقش تأثیرگذار بانک کشاورزی در پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی گفت: این بانک به عنوان یک موسسه اقتصادی علاوه بر سرمایه اصلی، به منابع مردمی نیز متکی است.
وی بانک را واسطه ای میان سپرده گذاران و متقاضیان تسهیلات در جامعه دانست و افزود: پرداخت تسهیلات به بخش کشاورزی،اولویت بانک کشاورزی به عنوان یک بانک تخصصی است، از اینرو برای حفظ پویایی این بانک از عواملی که منابع بیشتری را به سوی بانک جذب کند استقبال می کنیم.
آتشی بر مشتری مداری وحفظ کرامت انسانی به عنوان یکی دیگر از اولویت های کاری بانک کشاورزی تأکید و تصریح کرد: این بانک طی سال های گذشته حدود 90 درصد از اعتبارات مورد نیاز بخش کشاورزی را با حداقل نرخ تأمین و در اختیار تولید کنندگان این بخش قرارداده است و از آنجا که اکثر بهره برداران نیز به دنبال تسهیلات ارزان قیمت هستند، جمع آوری منابع ارزان قیمت با هدف ایجاد چرخه تهاتری متعادل نیز یکی از برنامه های اصلی حوزه برنامه ریزی و بازاریابی بانکی بانک کشاورزی است.
مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی بانک کشاورزی ،سرمایه گذاری در بانکداری الکترونیکی را به عنوان یکی از اهداف اصلی این بانک در عرصه بانکداری نوین دانست و یادآورشد: افزایش تعداد شعب به بیش از 1900 شعبه، افزایش تعداد دستگاه پایانه فروش و خودپرداز و همچنین اجرای نظام مهرگستر به عنوان اولین نظام بانکداری الکترونیکی متمرکز(Core Banking) در کشور در راستای تأمین منابع مورد نیاز بخش کشاورزی است.
وی مجموع سپرده های بانک کشاورزی اعم از سپرده های مردمی ،دولتی و ... در سال 1388 را بالغ بر یکصدو پانزده هزار میلیارد ریال اعلام کرد و با بیان اینکه مبلغ فوق در مقایسه با سال قبل از آن ، 29 درصد رشد داشته است، افزود: این بانک از سال 83 تا پایان سال 88، بیش از 2 هزار و 400 میلیارد ریال جایزه به سپرده گذاران حساب های قرض الحسنه پس انداز و ویژه کشاورزی اهدا کرده است.
این مقام مسئول در بانک کشاورزی، در تشریح عملکرد 5 ساله حوزه برنامه ریزی و بازاریابی بانکی این بانک گفت: علاوه بر انجام امور پژوهشی، جلسات هماهنگی ونوآوری،ترجمه و تدوین مقالات، چاپ کتاب و... طراحی وراه اندازی سامانه های مختلفی با همکاری دیگر ادارات از مهم ترین اقدامات صورت گرفته در این حوزه است که سامانه های وصول حق بیمه کارفرمایان با سازمان تآمین اجتماعی،خرید تضمین محصولات کشاورزی با سازمان تعاون روستایی،فروش گندم و خرید آرد از کارخانه های آرد با شرکت بازرگانی دولتی ایران و .... از آن جمله هستند.
این گزارش می افزاید به مناسبت هفته دولت و همچنین هفته بانکداری اسلامی در محل ساختمان مرکزی این بانک نمایشگاه چند منظوره ای از دوم شهریور ماه برپا شده است که بر اساس برنامه ریزی از پیش تعیین شده،هریک از حوزه های این بانک طی دور روز دستاورد های خود را معرفی خواهند کرد.

قالب دلخواه شما