برگزاری جلسه مشترک بانک کشاورزی و آموزش و پرورش یزد

برگزاری جلسه مشترک بانک کشاورزی و آموزش و پرورش یزد

مهندس بهبهانی مدیر شعب بانک در استان یزد با باغستانی رئیس سازمان آموزش وپرورش استان یزد به منظور اجرایی کردن تفاهم نامه ای بین بانک و سازمان آموزش و پرورش دیدار کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت یزد این دیدار که در قالب میزگردی از معاون استاندار و تنی چند از مقامات سازمان آموزش و پرورش با محوریت رسیدگی به مشکلات و درخواستهای مدارس شکل گرفت مسائلی از قبیل کمبود اعتبارات برای تجهیز مدارس ، تغییر فضای آموزشی، تخصیص اعتبار به تکمیل مدارس ، تجهیز کتابخانه، سیستم رایانه ای و طرح های عمرانی در شرف بهره برداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مهندس بهبهانی با بیان اینکه بانک آمادگی دارد 5 درصد از مبلغ ناخالص جوایز قرض الحسنه را در امور فرهنگی، بهداشتی هزینه کند، سهم اختصاص یافته به استان یزد را هفتصد میلیون ریال و موارد مصرف آن را در امور تجهیز و نوسازی مدارس، تجهیز آزمایشگاه، کتابخانه ، کارگاههای آموزشی، نمازخانه ، خرید تجهیزات رایانه ای و نوسازی کلاسها، سرویس های بهداشتی و ... اعلام کرد . وی بر ضرورت تشکیل کارگروه نظارت بر نحوه مصرف این اعتبار تاکید و در ادامه تصریح کرد: بانک علاوه بر این طرح دارای طرح های مفید و ارزنده ای از قبیل طرح کودک ونوجوان، زینب کبری، حضرت فاطمه زهرا، ایران ، فارغ التحصیلان و ... است که می تواند تاثیر بسزایی در امور فرهنگی، اشتغالزائی و آبادانی استان داشته باشد.
مهندس بابائی معاون استاندار هم از همراهی بانک کشاورزی قدردانی و بر هدفمندسازی این طرح در چارچوب مشخص تاکید کرد. رئیس سازمان آموزش و پرورش هم در پایان، با بیان اینکه بانک کشاورزی در اجرائی کردن این طرح برای کمک به آموزش و پرورش از دیگر بانک ها پیشتاز است از مهندس بهبهانی به خاطر حضور فعال و پیگیری موضوع قدردانی کرد.

قالب دلخواه شما