عضو هیئت مدیره بانک از مدیریت تهران بزرگ بازدیدکرد

عضو هیئت مدیره بانک از مدیریت تهران بزرگ بازدیدکرد

حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره و مسعود آتشی مدیر امور بازاریابی و برنامه ریزی بانکی روز یکشنبه هفتم شهریور از مدیریت تهران بزرگ و شعب وصال، مرکز تجاری گلستان و توحید بازدید کردند .
در جلسه ای که به همین منظور با حضور مدیران ، کارشناسان و مسئولان گروه های این مدیریت در محل دفتر مدیر ستادی برگزار شد ، مهندس جلالیان مدیرشعب بانک در تهران بزرگ به ارائه آمار عملکرد این مدیریت از ابتدای ادغام دو مدیریت پرداخت.
در ادامه حشمت اله نظری درباره دلایل ادغام دو مدیریت و موانع موجود در پرداخت تسهیلات مطالبی را بیان کرد . وی بر جذب مشتریان خرد و مذاکره با صنوف مختلف تأکید کرد و از کلیه همکاران خواست برای جذب مشتریان خرد فعالیتی مضاعف داشته باشند .
عضو هیئت مدیره بانک با تاکید بر ارائه راهکارهایی توسط همکاران برای کاهش ریسک اعتباری ابراز امیدواری کرد از توان نیروهای فعال شعب مدیریت تهران در ادارات مرکزی استفاده شود.
مسعود آتشی مدیر امور بازاریابی و برنامه ریزی بانکی نیز در زمینه شناخت خدمات بانک توسط رؤسای شعب و همچنین پرداخت تسهیلات رفاهی به مشتریان ویژه برای جذب آنها مطالبی را بیان کرد .وی در ادامه تأکید کرد برای جلوگیری از بوجود آمدن مشکلات ، قبل از پرداخت تسهیلات و افتتاح حساب نسبت به شناخت کامل مشتریان اقدام شود .
در این جلسه مقرر شد هر 15 روز یکبار با حضور آقای نظری و جمعی از روسای شعب جلساتی با موضوعات مختلف در مدیریت برگزار شود .

قالب دلخواه شما