عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی:مهم ترین دغدغه بانک کشاورزی ، اشتغال است

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی:مهم ترین دغدغه بانک کشاورزی ، اشتغال است

دکتر محمد طالبی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی ، طی حکمی عقیل وکیلی را به عنوان مدیر شعب این بانک در استان آذربایجان غربی منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت بانک کشاورزی استان آذربایجان غربی در مراسم معارفه عقیل وکیلی که با حضور حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره بانک ، حق جو معاون برنامه ریزی استانداری و تعدادی از مدیران اجرائی این استان و همچنین روسای شعب و کارکنان این مدیریت روز دوشنبه پانزدهم شهریورماه برگزار شد ، حشمت الله نظری عضو هیات مدیره بانک کشاورزی طی سخنانی با اشاره به سال « همت مضاعف و کار مضاعف » وظایف مسئولان را سنگین دانست و لازمه ارائه خدمت مطلوب تر به مردم را بازنگری در کارها ، اصلاح روشها ، استفاده صحیح از اختیارات و کاهش بورکراسی اداری عنوان کرد . وی مهمترین دغدغه مسئولان این بانک را اشتغال دانست و همدلی و همسویی تمام مسئولان را در توسعه و آبادانی کشور خواستار شد .
براساس این گزارش بهمن عطاء مدیر سابق بانک کشاورزی استان اذربایجان غربی گزارشی از عملکرد دو ساله خود در زمینه تسهیلات پرداختی و وصول مطالبات ، تجهیز منابع ، رشد سپرده ها ، بیمه محصولات کشاورزی ، آموزش نیروی انسانی ارائه و از تمام کارکنان بانک کشاورزی استان و مدیران اجرائی که در این مدت وی را همراهی کردند تشکر و قدردانی کرد .
این گزارش می افزاید ، مهندس حق جو معاونت برنامه ریزی استانداری آذربایجان غربی نیز با اشاره به قابلیت ها و مزیت های این استان در بخش کشاورزی ، توسعه کشاورزی را در گرو توسعه یافتگی بانک کشاورزی دانست و عملکرد این بانک را در ارائه خدمات به مردم مطلوب ارزیابی کرد .
در پایان عقیل وکیلی مدیر جدید شعب بانک در این استان به حفظ امانت ، ایجاد انگیزه و نشاط در کارکنان و ارتباط مداوم و صادقانه با مردم و مسئولان اشاره کرد و اظهار داشت :با توجه به اینکه بخش کشاورزی یکی از ارکان مهم استقلال کشور محسوب می شود همکاری و همیاری همه عزیزان درون سازمانی و برون سازمانی برای ارتقای این بخش اهمیت ویژه ای دارد.

قالب دلخواه شما