جلسه تودیع و معارفه ، مدیر شعب بانک در استان کردستان

جلسه تودیع و معارفه ، مدیر شعب بانک در استان کردستان

با حضور مهندس ماهی کار عضو هئیت مدیره بانک کشاورزی از خدمات مهندس محمدی مدیر سابق ستادی این بانک در استان کردستان قدردانی و مهندس جمیل ویسی به عنوان مدیر جدید این استان معرفی شد.
مهندس ماهی کار عضو هئیت مدیره بانک در این جلسه طی سخنانی اعلام کرد: توفیق کشورهای توسعه یافته از سازمان های موفق نشات می گیرد و سازمانهای مذکور نیز ترکیبی از انسان های توان مند ، آگاه و دانا را در اختیار دارند.
ایشان ضمن اشاره به عصر دانش و تکنولوژی گفت: در این عصر میزان پیشرفت ها بقدری زیاد است که کارشناسان بانک جهانی سرعت تغییرات آن را در سال 2020 در حدود دو هفته پیش بینی کرده اند.عضو هیئت مدیره بانک در ادامه گفت: در عصر مذکور متفاوت بودن از رقبا و از همه مهمتر متفاوت ماندن بزرگترین دغدغه سازمانهاست . در چنین شرایطی مدیریت دانش رمز بقا و کلید موفقیت در بانک خواهد بود.
ماهی کار گفت: در مسیر تکامل علم مدیریت از انسان همواره سه تلقی نیرو بودن ، منبع انسانی بودن و بالاخره سرمایه انسانی بودن وجود داشته است و امروز بانک کشاورزی به مثابه یک سازمان یادگیرنده و پویا به هم آموزی و با هم آموزی، ارتقاء دانش ، مدیریت بهره وری ، توجه به انسان های توان مند به عنوان سرمایه انسانی و دارایی خویش ، مدیریت مشارکتی را در برنامه کاری خود لحاظ کرده و توجه به مفاهیم مذکور را از افتخارات خود دانسته و به آن می بالد.
مهندس ماهی کار در ادامه گفت: این بانک دو برنامه راهبردی را پشت سر گذاشته ، و با اخذ نظرات کارشناسی همکاران برنامه راهبردی سوم خود را به منظور حضور قدرت مندانه برای ارائه خدمت بیشتر به مشتریان تدوین کرده است که تحقق آن نیازمند مولفه هایی و از آن جمله داشتن مدیریت های پویا است. عضو هیئت مدیره بانک ضمن اشاره به مشخصات یک مدیر موفق در عرصه بانکداری گفت: بررسی های به عمل آمده از عملکرد شعب بانک در استان کردستان در طول دوره مسئولیت مهندس محمدی دلالت بر این دارد که ایشان همت جانانه ای کرده و در تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم های بس موثری را برداشته اند که لازم است از مساعی صورت گرفته قدردانی کنم.
مهندس ماهی کار در ادامه جمیل ویسی مدیر جدید شعب بانک در استان کردستان را به حاضران معرفی و از مجموعه همکاران شعب استان درخواست کرد که همچون گذشته با ایشان همکاری کنند تا شاهدخدمت رسانی بیش از پیش به مردم عزیز این خطه از ایران زمین باشیم.

قالب دلخواه شما