آمادگی بانک کشاورزی استان یزد برای پرداخت تسهیلات سرمایه درگردش به کشاورزان این استان

آمادگی بانک کشاورزی استان یزد برای پرداخت تسهیلات سرمایه درگردش به کشاورزان این استان

مدیر شعب بانک کشاورزی استان یزد آمادگی این بانک را برای پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش به تمامی کشاورزان این استان اعلام کرد.
مهندس بهبهانی در جلسه ای که با حضور نماینده مردم مهریز، بافق ، خاتم و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی ، مهندس ذبیحی عضو هیئت مدیره صندوق بیمه ، مدیران گروه های اعتباری ،صندوق بیمه و بانکداری الکترونیک ، کارشناس مسئول وصول مطالبات و جمعی ازکشاورزان شهرستان خاتم برگزار شد ، با بیان این که بانک کشاورزی اصلی ترین نهاد تامین کننده منابع مالی برای کشاورزی است، اظهار داشت : کشاورزان خسارت دیده می توانند با مراجعه به شعب بانک کشاورزی در حدمقررات بانک از مساعدت لازم برخوردار شوند.
در ادامه این مراسم مدیرگروه بیمه کشاورزی استان یزد گفت : صندوق بیمه کشاورزی با 6 شرکت خدمات بیمه ای و 19 نمایندگی دراین استان فعالیت می کند که از سال آینده این تعداد به 7 شرکت و 21 نمایندگی خواهد رسید.
مهندس رضایی بر کیفیت انجام کار توسط این صندوق اشاره کرد و اظهار داشت : در این راستا هم برای کارشناسان و هم برای 7250 نفر از کشاورزان کلاسهای آموزشی بر پا شد تا از خدمات بیمه مطلع شوند.
وی ادامه داد : امسال تقریباً به تمامی محصولات کشاورزی خسارت وارد شده که به غیر از محصول پسته،غرامت سایر محصولات پرداخت شده است. البته غرامت محصول پسته نیز تا پایان مهرماه سال جاری به حساب کشاورزان استان واریز می شود.
رضایی با بیان اینکه تاکنون 9 میلیارد تومان غرامت توسط صندوق بیمه به کشاورزان پرداخت شده است، افزود : پیش بینی می شود امسال هم حدود 15 میلیارد تومان غرامت پرداخت کنیم.
مهندس ذبیحی عضو هئیت مدیره صندوق بیمه کشاورزی هم ضمن اشاره به برخی از خدمات صندوق بیمه در سال جاری از بعضی تسهیلات لازم به منظور افزایش نفوذ بیمه در بین بهره برداران بخش کشاورزی خبر داد که از جمله این تمهیدات : اعمال تخفیف برای کشاورزانی که درسالهای قبل غرامت دریافت نکرده باشند ، بسته ویژه برای کشاورزان نمونه استانی و کشاورزان پیشرو و افزایش تعهدات صندوق بیمه در اکثر محصولات خاصه محصولات زراعی و... هستند.
در پایان این مراسم مهندس فرهمند نماینده مردم مهریز ، بافق، خاتم و ابرکوه در مجلس ضمن قدردانی از مهندس بهبهانی به خاطر مساعدت به کشاورزان منطقه با نماینده کشاورزان و مسئولان حاضر در جلسه برای رفع مشکلات کشاورزان بحث و تبادل نظر کرد.

قالب دلخواه شما