افتتاح باجه بانک کشاورزی در بیمارستان سلامت فردا تهران

افتتاح باجه بانک کشاورزی در بیمارستان سلامت فردا تهران

باجه بانک کشاورزی طی مراسمی با حضور عضوهیئت مدیره در بیمارستان سلامت فردا تهران افتتاح شد.  

به گزارش روابط عمومی مدیریت امور شعب بانک کشاورزی تهران بزرگ، فرهاد فنودی عضو هیات مدیره بانک کشاورزی در آئین افتتاح باجه بانک کشاورزی در بیمارستان سلامت فردا تهران گفت: بانک کشاورزی طی این سال‌ها همواره ارتباط مناسبی با بخش بهداشت و درمان داشته و امیدواریم با افتتاح این واحد بانکی سطح همکاری‌ها گسترش یابد.

فنودی با ابراز خرسندی از همراهی نام بانک کشاورزی در کنار واحدهای درمانی معتبر کشور افزود: بانک کشاورزی با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود در بخش های مختلف همواره آمادگی ارائه خدمات مناسب با توجه به نیازهای این مجموعه را دارد تا همکاری های آتی در راستای کمک به بخش بهداشت و درمان جامعه افزایش پیدا کند.

دکتر شیروانی رییس هیات مدیره بیمارستان سلامت فردا نیز با قدردانی از خدمات بانک کشاورزی در افتتاح و راه‌اندازی این بیمارستان گفت: با حمایت بانک کشاورزی و به منظور ارائه خدمات جامع و نوین در حوزه سلامت با رویکرد درمان سرطان مبتنی بر ارزش های انسانی این بیمارستان راه اندازی شده است و ما  همکاری خود با این بانک را پیوسته ادامه می‌دهیم.

در این مراسم مسعود جلالیان مدیرامور اعتباری و بانکداری شرکتی، فریدون بهبهانی مدیرامور شعب تهران بزرگ، منوچهرنبی رییس اداره کل رفاه و سلامت کارکنان و جمعی از کارشناسان حضور داشتند.

باجه سلامت فرداتحت پوشش شعبه شهرآرا تهران فعالیت می‌کند.

قالب دلخواه شما