تشکر استاندارخراسان شمالی از بانک کشاورزی

تشکر استاندارخراسان شمالی از بانک کشاورزی

جلسه کارگروه اشتغال استان خراسان شمالی با حضور مهندس شفقت استاندارخراسان شمالی و مهندس سید رئیس سازمان جهاد کشاورزی و دادزری مدیر شعب این استان روز شنبه هفتم اسفند ماه تشکیل شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان خراسان شمالی ، در این مراسم دادزری مدیر استان با ارائه عملکرد بانک کشاورزی در این استان ، دربخشی از سخنان خود گفت : بانک کشاورزی خراسان شمالی 87 درصدطرحهای معرفی شده رابررسی ،83 درصد طرحهای بررسی شده راتائید و 98درصد طرحهای تائید شده را انعقاد قرارداد کردکه 88 درصد از طرحهای انعقاد قرارداد شده به بهره برداری رسیده است.
بر اساس این گزارش، دادزری با اشاره به این که در طرحهای انعقاد قرارداد شده 3058 نفر شاغل شدند و تعداد اشتغال جدید درطرحهای بهره برداری شده به 1541 نفر رسیده است گفت : درتسهیلات اشتغال روستایی ومشاغل خانگی 14طرح به مبلغ یک میلیارد و هفتصد و چهل میلیون ریال برای اشتغال 174 نفر بررسی شد که به 7 طرح ، مبلغ 730میلیون ریال پرداخت و برای 73 نفراشتغال زایی شد.
این گزارش می افزاید؛ همچنین در این مراسم مهندس شفقت استاندارخراسان شمالی و مهندس سید رئیس سازمان جهاد کشاورزی ازعملکرد بانک کشاورزی قدردانی و تشکر کردند.

قالب دلخواه شما