راه‌اندازی سامانه شخصی مشتریان در بانک کشاورزی

راه‌اندازی سامانه شخصی مشتریان در بانک کشاورزی
محمدحسن فروغی فر عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی گفت:سامانه های الکترونیکی شخصی برای تعدادی از مشتریان عمده این بانک راه اندازی شده است.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، فروغی فر در همایش آموزش و معرفی بیشتر ظرفیت های سیستم مهرگستر این بانک با اعلام این مطلب افزود: بانک کشاورزی در مرحله ای جدید از نظام بانکداری متمرکز(Core Banking) علاوه بر ارائه خدمات بانکی به تمام مشتریان،به خواست مشتریان، سامانه های شخصی را طراحی و در اختیار آنان قرار می‌دهد .
فروغی فر با بیان اهمیت و جایگاه نظام بانکداری متمرکز در ایران و جهان، ساده سازی و یکپارچگی عملیات بانکی را از مهم‌ترین اهداف طراحی و استقرار سامانه مهرگستر دانست و تصریح کرد : سامانه مهرگستر از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های منحصر به فردی در نظام بانکی کشور برخوردار است که برای کارگیری این امکانات و ظرفیت‌ها نیازمند حرکت جدیدی هستیم .
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی با بیان این که تکمیل و توسعه مهرگستر جزو برنامه‌های پیش روی این بانک در حال حاضر به شمار می‌آید،خاطرنشان کرد: انتقال کامل اطلاعات سیستم سنتی و همچنین راه‌اندازی سیستم ارزی تحت این سامانه از برنامه‌های در دست اقدام است.
فروغی فر، سامانه مهرگستر را یکی از سرمایه های مهم بانک کشاورزی معرفی کرد و گفت: کارکنان و روسای شعب باید از امکانات و ظرفیت‌های این سامانه بیش از پیش استفاده کنند و با برگزاری دوره‌های آموزشی تکمیلی و همچنین طراحی مکانیزم‌های جدید توانایی های خود را افزایش دهند.
وی در خاتمه سخنانش با اشاره به ضرورت های کار با یک سیستم متمرکز ،بر فرهنگ سازی در زمینه مهرگستر ،حفظ اطلاعات مشتریان و رعایت بیش از پیش نکات امنیتی به ویژه نگهداری محرمانه کدهای کاربری این سامانه تأکید کرد .
بر اساس این گزارش ،همایش آموزشی سیستم مهرگستر با هدف شناسایی و به‌کارگیری بهینه از از امکانات و ظرفیت‌های جدید سامانه مهرگستر،روز یکشنبه سی‌ام آبان‌ماه سال جاری با حضور محمد حسن فروغی فر عضو هیئت مدیره، محمدابراهیم علی سمیر رئیس اداره کل نظارت و امور شعب و معاونان و کارشناسان این اداره کل، اکبر صالحی معاون اداره کل آموزش و بهبود مدیریت و جمعی از مدرسان و کارشناسان مهرگستر شعب بانک کشاورزی در استان‌ها در مجموعه فرهنگی استاد شهریار این بانک برگزار شد و طی آن محمدحسن فروغی فر عضو هیئت مدیره ،رئیس اداره کل نظارت و امور شعب و معاون اداره کل آموزش و بهبود مدیریت بانک کشاورزی سخنرانی کردند.
قالب دلخواه شما