بانک کشاورزی بانک برتر کشور در حوزه بانکداری متمرکز

بانک کشاورزی بانک برتر کشور در حوزه بانکداری متمرکز

مراسم اختتامیه اولین جشنواره ایران بانک 2010 با حضور مسعود آتشی مدیر امور بازاریابی و برنامه ریزی بانکی ، نماینده بانک مرکزی و مدیران بانکهای استان مازندران و مقامات استانی و کارکنان سیستم بانکی استان سه شنبه دوم آذرماه در کیلومتر 5 جاده ساری به نکاء برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی دراستان مازندران در مراسم اختتامیه این جشنواره مسعود آتشی مدیر امور بازاریابی و برنامه ریزی بانکی ضمن اشاره به فعالیتهای خوب این استان در راستای گسترش بانکداری الکترونیک گفت : در دنیای امروز تجارت الکترونیک بدون بانکداری الکترونیک معنا ندارد و اعتقاد داریم که زیرساختهای این کار انجام شد و باید فرهنگ سازی بیشتری صورت پذیرد .
مسعود آتشی با اشاره به خلاء قانونی جهت تجارت الکترونیک ، در بخش دیگری از سخنان خود گفت : دراین جشنواره ها باید مردم نقش بانکها را بیشتر احساس کنند و فضای رفاقت در کنار عرصه رقابت حاکم باشد. وی اشاره کرد ما به عنوان سیستم بانکی ، اطلاع رسانی و تبلیغات در باره استفاده از درگاه های سیستم بانکی را انجام دادیم و رسانه ها نیز باید کمک کنند تا فرهنگ سازی لازم در این زمینه صورت پذیرد .
مدیر امور بازاریابی و برنامه ریزی بانکی تصریح کرد مردم هنوز گرایش زیادی به سمت استفاده از دستگاه ATM دارند و از پول الکترونیک استفاده لازم را نمی کنند . وی گفت : ضریب نفوذ اینترنت در کشور باید بالا رود تا انتظار داشته باشیم مردم از اینترنت سیستم بانکی بهره بیشتری ببرند .
بر اساس این گزارش ، مسعود آتشی در بخش پایانی سخنان خود سامانه های الکترونیک بانک کشاورزی را بطور مختصر تشریح کرد و گفت : بانک کشاورزی اولین بانکی است که در سیستم بانکی ، سیستم core banking ( بانکداری متمرکز و یکپارچه ) را اجراء کرد و این نرم افزار یکی از نرم افزارهای برتر سیستم بانکی دنیاست و در این راستا سیستم پرداخت اعتبارات خرد بانک کشاورزی الکترونیک شده و در پایان این گزارش می افزاید ؛ در این مراسم بانکها و موسسات برتر در سال میلادی 2010 تندیس بلورین دریافت کردند که بانک کشاورزی به عنوان بانک برتر کشور در حوزه core banking و ارائه روشهای نوین بانکی معرفی شد و تندیس بلورین این جشنواره را به خود اختصاص داد .

قالب دلخواه شما