اعطای تسهیلات تا سقف یک میلیارد تومان به گلخانه‌داران و بارفروشان پیشوا توسط شعب بانک کشاورزی استان تهران

اعطای تسهیلات تا سقف یک میلیارد تومان به گلخانه‌داران و بارفروشان پیشوا توسط شعب بانک کشاورزی استان تهران

مدیر شعب بانک کشاورزی استان تهران با بیان اینکه در سال جاری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه گلخانه های پیشوا پرداخت شده، گفت: در حال حاضر یک بسته حمایتی ویژه در دست اقدام داریم و تا سقف یک میلیارد تومان به صورت ضمانتی به گلخانه‌داران و بارفروشان شهرستان تسهیلات ارائه خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان تهران، جهانپور معماریان با اشاره به پیشرو بودن بانک کشاورزی در اقدامات حمایتی، گفت: علی‌رغم شرایط سخت کشور و کمبود اعتبارات هیچ درخواستی را در تامین مالی بخش کشاورزی بی پاسخ نمی‌گذاریم.

وی اظهار کرد: در این برهه اولویت اول ما اشتغالزایی است و با توجه به مسئولیت‌پذیری بانک کشاورزی برای کمک به توسعه روستایی، همه اعتبارات بانک در بخش کشاورزی و در روستاها هزینه می‌شود.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان تهران گفت: بانک کشاورزی در راستای تحقق شعار سال حرکت می کند و با تمرکز بر مجتمع‌های تولیدی راکد و نیمه فعال، به بیش از ۴۰۰ واحد تسهیلات پرداخت کرده که کمک قابل توجهی به حفظ و توسعه اشتغال شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: در بخش پرداخت تسهیلات به گلخانه ها، پیشوا رتبه اول را در استان دارد و حدود ۱۰۰ میلیارد تومان برای توسعه سطح زیر کشت گلخانه‌ای در سال جاری پرداخت شده است.

معماریان با بیان اینکه تا کنون ۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بخش کشاورزی و دامی پیشوا پرداخت شده، تصریح کرد: پرداخت تسهیلات با نرخ بهره ۱۰ درصد از جمله طرح‌هایی است که توسط بانک کشاورزی تدوین شده و در حال تصویب است.

وی با اشاره به لزوم تعامل بیشتر مجموعه شهرستان با بانک، گفت: از سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی استقبال می کنیم و یک بازوی عملیاتی برای پیشبرد سیاست‌ها و اهداف تعیین شده در شهرستان خواهیم بود.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان تهران رویکرد بانک را همسو با کشاورزان دانست و گفت: جلساتی به صورت منظم و هفتگی‌ با حضور اعضای شورای هماهنگی بانک‌ها و مسئولان جهاد برگزار شده و پرونده‌ها با دقت و سرعت مورد بررسی قرار می‌گیرند تا کار سرمایه‌گذاران بخش کشاورزی تسهیل شده و معطل نماند.

وی با بیان اینکه قصد داریم یک شعبه بانک کشاورزی در میدان تره بار پیشوا احداث کنیم، افزود: در حال حاضر یک بسته حمایتی ویژه در دست اقدام داریم و تا سقف یک میلیارد تومان برای صورت ضمانتی به گلخانه‌داران و بارفروشان شهرستان تسهیلات ارائه خواهد شد.

 

قالب دلخواه شما