برگزاری سومین همایش میگوی ایران در استان بوشهر

برگزاری سومین همایش میگوی ایران در استان بوشهر

سومین همایش میگوی ایران در چهاردهم و پانزدهم آذرماه سال جاری در محل اداره کل شیلات استان بوشهر برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی شعب بانک کشاورزی در استان بوشهر ، دراین همایش که با حضور مسئولان پژوهشکده میگوی کشور ، مدرسان دانشگاههای سراسر کشور و محققان صنعت میگو و اعضاء هیئت مدیره ، مدیران و کارشناسان ستاد و صف صندوق بیمه بانک کشاورزی افتتاح شد ، دکترماتیو بریگز محقق و استاد دانشگاه در انگلستان و متخصص در زمینه میگو و مهندس ذبیحی عضو هیات مدیره صندوق بیمه از خدمات و چگونگی عملکرد صندوق بیمه گزارشی ارائه و در خصوص اهمیت صندوق بیمه و نقش آن در اطمینان و آرامش بخشی پرورش دهندگان میگو مطالبی بیان کردند .
ذبیحی همچنین در باره روند پوشش بیمه فعالیتهای آبزی پروری میگو در ایران و کاهش ریسک تولید کنندگان میگو مطالبی را عنوان کرد .
بر اساس این گزارش ، این همایش در دو روز و با ارائه بیش از 250 مقاله علمی –تخصصی در باره صنعت میگو و در 18 پانل برگزار شد و محورهای گفتگوی این همایش بیمه آبزیان ، تکثیر و پرورش ، بهداشت و بیماریهای آبزیان ، ژنتیک و اصلاح نژاد، بیولوژی و اکولوژی و مطالعات اقتصادی و اجتماعی و ... بود .
این گزارش می افزاید ؛ کشمیر شکن مدیر ستادی شعب بانک در استان بوشهر در باره نقش بانک کشاورزی در صنعت میگوی کشور و خدمات و تسهیلات ارائه شده به پرورش دهندگان میگو سخن گفت.
لازم به ذکر است در انتهای این همایش جلسه پرسش و پاسخ برگزار و بیشترین سئوالات از مدیر شعب بانک کشاورزی استان بوشهر مطرح شد که کشمیر شکن پاسخ داد.

قالب دلخواه شما