در اجرای برنامه های توسعه بانکداری الکترونیک انجام می شود:برگزاری سومین جشنواره « سرو» در بانک کشاورزی

در اجرای برنامه های توسعه بانکداری الکترونیک انجام می شود:برگزاری سومین جشنواره « سرو» در بانک کشاورزی

بانک کشاورزی در اجرای مسئولیت اجتماعی و همچنین برنامه های توسعه بانکداری الکترونیک در این بانک، سومین جشنواره «سرو» را برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، این جشنواره فرصتی برای قدردانی از فروشندگانی است که با بهره گیری از دستگاه های پایانه فروش(POS) این بانک برای گسترش فرهنگ بانکداری الکترونیک و همچنین ایجاد فضایی امن و سریع خرید وفروش تلاش می کنند.
بر اساس این گزارش، دارندگان دستگاه های پایانه فروش بانک کشاورزی در قرعه کشی سومین جشنواره سرو شرکت خواهند داشت و از جوایز این دوره شامل کمک هزینه خودرو،تلویزیون(LCD) ، کمک هزینه سفر حج و مشهد مقدس و همچنین کارت های هدیه یک میلیون ریالی و 500 هزار ریالی بهره مند خواهند شد.
قرعه کشی بر اساس امتیازات کسب شده توسط دارندگان  posها انجام خواهد شد و به هر تراکنش بیش از یکصد هزار ریال ، یک امتیاز تعلق می گیرد.
این گزارش می افزاید، از اول اسفندماه سال جاری تا شهریور ماه سال 90 به کلیه تراکنش ها امتیاز تعلق می گیرد و پذیرندگان عادی با امتیاز بیشتر یا مساوی 200، در قرعه کشی کمک هزینه خودرو و پذیرندگان عادی در قرعه کشی سایر جوایز شرکت داده خواهند شد.

قالب دلخواه شما