آشنایی بیش از 1500 دانش آموز راهنمایی با بانکداری الکترونیک

آشنایی بیش از 1500 دانش آموز راهنمایی با بانکداری الکترونیک

معاون بانکداری الکترونیک وبازاریابی بانک کشاورزی استان کردستان گفت: تاکنون بیش از 1500 دانش آموز دوره راهنمایی ، با بانکداری الکترونیک و سیستم بانکداری نوین از جمله انواع کارتهای بانکی، دستگاههای خودپرداز ، پایانه های فروش ودستگاههای کارت خوان شعبه آشنا شده اند.
ایرج یوسفی هدف از برگزاری کلاس های آموزشی برای مقاطع راهنمایی را آشنایی نوجوانان با نحوه عملکرد بانک وسیستم بانکداری نوین عنوان کرد و گفت: در این کلاسها سی دی آموزشی به همراه یک جلد کتاب بانکداری وخدمات بانک به همراه یک عدد کارت مهر گستر نوجوان با نام دانش آموز به مبلغ 50 هزارریال وجه نقد به منظور استفاده و یادگیری کودکان ونوجوانان از سیستم بانکداری الکترونیک به آنها تعلق می گیرد.
وی در ادامه افزود: بانک کشاورزی برای برنامه های تابستانی درصدد هماهنگی با کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان برای برگزاری این کلاسهاست تابتواند تمامی مقاطع مختلف را آموزش دهد.
یوسفی درادامه تصریح کرد: بانک کشاورزی استان کردستان در بین بانک های کشور در خصوص آموزش به کودکان ونوجوانان توانسته است رتبه سوم را کسب کند.
یوسفی خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی برای اقشار مختلف جامعه کارتهای متنوعی را طراحی کرده است که می توان به کشاورز کارت ،کارت جوان ،کارت نوجوان ،کارت ایران دخت ،کارت دختران آفتاب ،کارت ایران بانو،کارت مهر ایران ،کارت های اعتباری ،کارت هدیه و... اشاره کرد. وی در پایان گفت:سالانه 120 میلیارد ریال برای جمع آوری وتعویض اسکناسهای فرسوده هزینه می شود و امیدواریم با ترویج و رونق بانکداری الکترونیک در بین اقشار مختلف از جمله نوجوانان و جوانان استفاده از اسکناس تا حدودی کاهش یابد.

قالب دلخواه شما