حیاتی: مهمترین مزیت رقابتی بانک سرمایه انسانی آن است

حیاتی: مهمترین مزیت رقابتی بانک سرمایه انسانی آن است

منوچهر حیاتی مدیر امور سرمایه انسانی بانک به عنوان مدیر معین استان خوزستان در حوزه تجهیزمنابع روز دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ضمن حضور در جلسه شورای بازاریابی و تجهیزمنابع استان خوزستان گفت : تجهیزمنابع با مفهوم جدید « ارتباط با مشتریان » تحت بررسی است و بدون شک هر ارتباطی که با مشتری برقرار شود فرصتی برای تبلیغات خدمات ما خواهد بود.
مدیر امور منابع انسانی افزود : « ارتباط با مشتریان » مقوله بسیار مهمی است که تغییر ساختار فیزیکی شعب کشور و تغییر مبانی و نگرش نیروی انسانی بانک بر این اساس استوار شده تا ارتباط با مشتریان به نحو سازنده و بهینه ای صورت پذیرد .
مدیر امور سرمایه انسانی در بخش پایانی سخنان خود گفت : « سرمایه انسانی بانک با ویژگی های منحصر به فرد خود به عنوان مهمترین مزیت رقابتی بانک در بازار است ، چرا که خصوصیت انسانی قابل تقلید نیست . در این راستا همکاران باید اخلاق حرفه ای داشته باشند و با شناخت مشتری و یادگیری اصولی نحوه ارتباط با وی گام مهمی در جذب و وفاداری مشتریان بردارند .
این جلسه با حضور مدیران گروه ها ، کارشناسان مدیریت و جمعی از رؤسای شعب شهرستان اهواز در محل سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد و در ابتدا خانم عراق زاده مدیربانکداری الکترونیک مدیریت خلاصه ای از عملکرد و فعالیتهای استان در حوزه تجهیزمنابع را ارائه داد و سپس تعدادی از رؤسای شعب نقطه نظرات و پیشنهاداتی را مطرح کردند .

قالب دلخواه شما