نشست مدیرعامل بانک کشاورزی با بانوان همکار به مناسبت روز زن

نشست مدیرعامل بانک کشاورزی با بانوان همکار به مناسبت روز زن

روح اله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی در نشستی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن، با بانوان همکار دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، در این نشست که با حضور بانوان شاغل در ادارات مرکزی بانک کشاورزی برگزار شد، خدارحمی ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و روز زن، اظهار امیدواری کرد همگی با تمسک به سیره گرانسنگ حضرت زهرا در عرصه های مختلف به ویژه در دفاع از اقامه حق و عدل، گام بر داریم و در هر جایگاهی  با جدیت و تعهد در راه بهبود شرایط کشور تلاش کنیم.

وی با تاکید بر شایستگی ها و توانمندی های بانوان همکار ، درباره اهم مطالبات و مشکلات بانوان شاغل در سازمان، اهمیت ورزش بانوان، موضوع تبدیل وضعیت همکاران شرکتی، تصدی مشاغل مدیریتی، موارد مرتبط با بیمه افراد تحت تکفل ، وضعیت همکاران خانم سرپرست خانوار و ... سخن گفت  و برای بررسی این مشکلات، قول مساعدت و پیگیری داد.

خدارحمی در ادامه ضمن دعوت از بانوان شاغل در بانک کشاورزی برای مشارکت بیشتر در فراخوان های تصدی مشاغل مدیریتی، اظهار داشت: امیدوارم روز به روز شاهد حضور تعداد بیشتری از بانوان گرانقدر در رده های مدیریتی بانک  باشیم .

این گزارش می افزاید: در این نشست خانم های شاغل در ادارات مرکزی بانک کشاورزی به نمایندگی از سایر بانوان همکار ، مشکلات و مطالبات خود را با مدیرعامل بانک درمیان گذاشتند.

 

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما