خدمات و تسهیلات جدید برای زنبورداران خسارت دیده

خدمات و تسهیلات جدید برای زنبورداران خسارت دیده

دکتر محمد طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی در دیدار با رئیس و شماری از اعضای هیئت مدیره اتحادیه سراسری زنبورداران ایران زمین، حمایت از تولیدکنندگان محصولات و فرآورده‌های کشاورزی را از وظایف بانک کشاورزی دانست و بر مساعدت در بازپرداخت بدهی زنبورداران تأکید کرد .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، در این دیدار که روز سه‌شنبه بیست و پنجم آبان ماه در محل ساختمان مرکزی بانک و در چارچوب سیاست‌های بانک کشاورزی مبنی بر تعامل با تشکل‌های بخش کشاورزی برای دومین بار طی یک ماه گذشته انجام شد، رئیس و اعضای هیئت مدیره اتحادیه سراسری زنبورداران ایران زمین، مشکلات ناشی از بروز پدیدهCCD (بازگشت نکردن زنبور به کندو) و ضرورت حمایت از صنعت زنبورداری با استفاده از خدمات بیمه‌ کشاورزی را مطرح کردند .
مدیرعامل بانک کشاورزی طی این دیدار 90 دقیقه ای ضمن استماع موضوعات مطروحه ، حمایت از تولیدکنندگان محصولات و فرآورده‌های کشاورزی را از وظایف این بانک دانست و خواستار متشکل کردن و هدایت خدمات و تسهیلات بانکی برای بیش از 65 هزار زنبوردار کشور از طریق صدور کارت الکترونیکی شد .
دکتر طالبی با اشاره به اینکه، این اقدام‌ برای اولین بار انجام می‌شود اظهار امیدواری کرد، از تجربه مفید آن برای گسترش به سایر اتحادیه‌های فعال بخش کشاورزی استفاده شود .
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی به منظور مساعدت در بازپرداخت بدهی زنبورداران از موافقت بانک برای تعویق قسط سال جاری زنبورداران به پایان اقساط سال‌های آینده و اعطای سرمایه در گردش به این حوزه خبر داد .
دکتر طالبی در پایان بر ضرروت حضور هیئت مدیره اتحادیه های مرکزی، استانی و تعاونی ‌های شهرستانی در فرایند بیمه زنبورداران تاکید و اعلام کرد : کندوهای تحت پوشش بیمه در سال زراعی 90-89 سال صددر صد افزایش خواهند یافت .
خاطرنشان می‌شود در این دیدار مهندس بصیری مدیر امور اعتبارات و هدایت سرمایه‌گذاری، دکتر جوادیان عضوهیئت مدیره صندوق بیمه کشاورزی، معاونان ادارات ذی‌ربط و مهدویان مشاور مدیرعامل حضور داشتند .

قالب دلخواه شما