برگزاری همایش مشترک بانک کشاورزی استان یزد و جهادکشاورزی این استان

برگزاری همایش مشترک بانک کشاورزی استان یزد و جهادکشاورزی این استان

جلسه هم اندیشی بانک کشاورزی استان یزد و سازمان جهاد کشاورزی این استان با هدف همکاری بیشتر در ارائه خدمات بانکی و بیمه ای در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت یزد در این جلسه که نماینده شهرستان های خاتم وابرکوه در مجلس شورای اسلامی ، مدیر شعب بانک کشاورزی ، مدیر سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل مدیریت بحران این استان و روسای جهاد کشاورزی و روسای شعب بانک کشاورزی این استان حضور داشتند ، مهندس بهبهانی مدیر شعب بانک کشاورزی در استان یزد این بانک را اصلی ترین منبع مالی بخش کشاورزی عنوان کرد و سرمایه گذاری دراین بخش و راه کارهای افزایش این منابع را مورد بررسی قرار داد. وی گفت: هدف ما کسب رضایت کشاورزان است و کشاورزان برتر می توانند با توجه به شرایط بحرانی و خشکسالی پیش آمده ، به همراه ضامنین به شعب مراجعه و از مزایای دستور العمل 17555 بانک استفاده کنند. مهندس بهبهانی همکاری مسئولان جهاد کشاورزی را در راستای اطلاع رسانی برای حضور بدهکاران درشعب خواستار شد.
مهندس فرهمند نماینده شهرستان های خاتم وابرکوه در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به وضعیت میزان بارندگی، استان یزد را از نظر بیمه محصولات کشاورزی بسیار خوب توصیف کرد و متذکر شد با ترویج فرهنگ بیمه باید خیال کشاورزان را راحت کرد.
دکتر ابرقویی رئیس سازمان جهاد کشاورزی این استان هم باذکر این نکته که کشاورزی بستر ساز و توسعه دیگر زمینه هاست، اعمال مدیریت صحیح در بخش کشاورزی و حرکت مبتنی برعلم را راه رسیدن از کشاورزی معیشتی به کشاورزی اقتصادی دانست وبانک کشاورزی را به عنوان بازوی توانمند توسعه بخش کشاورزی معرفی کرد.
در پایان هم مدیران گروههای خدمات بیمه ای و اعتبارات و وصول مطالبات مدیریت یزد ضمن تشریح مسائل مربوط به حوزه فعالیت خود به سؤالات مدیران جهاد شهرستان پاسخ دادند.

قالب دلخواه شما