دومین کنگره سراسری پایگاه‌های مقاومت بسیج بانک در مشهد برگزار شد

دومین کنگره سراسری پایگاه‌های مقاومت بسیج بانک در مشهد برگزار شد

همزمان با پنجم آذر ماه سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفان ، دومین کنگره سراسری اعضای پایگاه‌های مقاومت بسیج بانک کشاورزی به مدت 3 روز در شهر مقدس مشهد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان خراسان رضوی، در این کنگره باشکوه که بیش از 200 نفر از بسیجیان بانک حضور داشتند ، همکاران بسیجی ضمن زیارت مضجع شریف حضرت امام رضا (ع)، روز جمعه 5 آذر ماه در محل سالن اجتماعات مدیریت خراسان رضوی گرد هم آمدند.
در ابتدای این همایش با شکوه، مهدی بصیرت مدیر ستادی شعب بانک در استان خراسان رضوی ضمن خیرمقدم و تبریک اعیاد سعید قربان غدیر خم به همکاران، درباره جایگاه بسیج و نقش همکاران بسیجی در بانک سخنرانی کرد .
مهندس ماهیکار عضو هیئت مدیره بانک دیگر سخنران این همایش بود که با تبریک اعیاد سعید قربان غدیر خم و ذکر اهمیت آن در بین مسلمانان،به فرمان تاریخی و جاودان حضرت امام (ره) مبنی بر تشکیل بسیج اشاره کرد و به فلسفه و ریشه‌های اسلامی این ابتکار بزرگ حضرت امام (ره) پرداخت .
مهندس ماهیکار در بخشی از سخنان خود، به نقش بسیج در مدیریت جنگ طی 8 سال دفاع مقدس اشاره کرد و پشتوانه موفقیت این حرکت را ایمان به خدا و اعتقاد راسخ به ولایت دانست .
دیگر سخنران این همایش آرین نماینده مردم شریف مشهد در مجلس شورای اسلامی بود .
براساس این گزارش، رضایی پور فرمانده بسیج بانک نیز طی سخنان کوتاهی ضمن تشکر از مدیران ارشد بانک به ویژه دکتر طالبی مدیرعامل بانک، این همایش‌ها را فرصتی دانست تا بسیجیان با استعانت از معنویت مضجع شریف حضرت امام رضا(ع) با مقام عظمای ولایت و اهداف والای سازمانی تجدید عهد کنند.
گفتنی است در این همایش مصلحی، هنرمند روشندل به اجرای قطعات و اشعار مذهبی پرداخت که مورد توجه حضار قرار گرفت. همچنین 2 تن از بسیجیان به بیان دیدگاه‌های خود درباره بسیج و شاخص‌های بسیجی بودن پرداختند .
این گزارش می افزاید،دومین کنگره سراسری پایگاه های مقاومت بسیج بانک ساعت 11 صبح خاتمه یافت و کلیه همکاران در نماز عبادی سیاسی جمعه شرکت کردند و روز شنبه مورخ ششم آذرماه کلیه همکاران بسیجی در بیت حضرت آیت‌الله علم الهدی امام جمعه مشهد حضور یافتند وضمن اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به امامت ایشان از بیانات معظم‌له بهره بردند.

قالب دلخواه شما