مدیرعامل بانک کشاورزی:بیمه محصولات ارگانیک مخاطرات تولید این محصولات را کاهش می دهد

مدیرعامل بانک کشاورزی:بیمه محصولات ارگانیک مخاطرات تولید این محصولات را کاهش می دهد

دکتر محمد طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی گفت:با فراهم شدن زمینه همکاری صندوق بیمه کشاورزی با تولیدکنندگان محصولات سالم وارگانیک،مخاطرات تولید این محصولات برای کشاورزان کاهش می یابد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، دکتر طالبی در مراسم افتتاحیه دومین جشنواره محصولات کشاورزی سالم وارگانیک،ضمن اعلام این مطلب افزود: با برنامه ریزی مناسب از سوی صندوق بیمه کشاورزی، بستر مناسبی برای تشویق کشاورزان به رعایت کامل ضوابط تولید محصولات سالم وارگانیک فراهم خواهد شد.
مدیرعامل بانک کشاورزی یادآور شدقیمت 5/1تا 3 برابری محصولات ارگانیک و همچنین افزایش تقاضا، بازار خوبی را برای تولید کنندگان این محصولات ایجاد کرده است که این بازار با هدف گذاری مناسب رونق بیشتری خواهد یافت و انگیزه تولید کنندگان را برای ارائه محصولات ارگانیک بالا می برد.
براساس این گزارش، دومین جشنواره محصولات سالم و ارگانیک با شعار غذای سالم، شهروند سالم، شهر سالم دهم تا پانزدهم آذرماه در میدان میوه و تره بار جلال آل احمد برگزار شد و حمایت و تشویق تولیدکنندگان، انجمن ها و مؤسسات فعال در کشاورزی ارگانیک، معرفی ظرفیت های موجود در کشور در زمینه تولید و عرضه محصولات سالم و ارگانیک ، ایجاد بستر مناسب برای بالابردن سطح آگاهی مردم،ترویج و توسعه فرهنگ تولید و مصرف موادغذایی سالم و ارگانیک با هدف تضمین سلامت جامعه از جمله اهداف برپایی این جشنواره بود.
این گزارش می افزاید، مدیرعامل بانک کشاورزی پس از گشایش رسمی جشنواره با تولید کنندگان محصولات سالم و ارگانیک گفت وگو کرد.

قالب دلخواه شما