مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان: یکی از اولویت های کاری بانک کشاورزی، آشنا کردن دانش آموزان با مبانی اصلی دولت الکترونیک است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان زنجان: یکی از اولویت های کاری بانک کشاورزی، آشنا کردن دانش آموزان با مبانی اصلی دولت الکترونیک است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان زنجان ، بهزاد نیکخواه در گفتگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، از تخصیص مبلغ 700 میلیون ریال اعتبار برای تجهیز مدارس مناطق محروم این استان توسط این بانک خبر داد و گفت: این مبلغ از محل 5 درصد ناخالص جوایز قرض الحسنه به این مدارس اختصاص داده شده است که این امر، برای اولین بار در استان محقق می شود.

وی با اشاره به اینکه سیاست کلی بانک، هزینه کردن این اعتبار در راستای تجهیز مدارس مناطق محروم استان است، گفت: در این راستا، 140 مدرسه در سطح استان شناسایی شد تا امکانات و لوازم تهیه شده در اختیار دانش آموزان این مدارس قرار داده شود.

مدیر ستادی استان زنجان هدف از این اقدام بانک کشاورزی را آشنایی دانش آموزن مناطق محروم استان با مبانی کامپیوتر عنوان کرد و گفت: بعد از این اقدام، نظارت های بعدی نیز صورت می گیرد تا اعتبار تخصیص داده شده در جای خود هزینه شود.

نیکخواه با تأکید بر اینکه در جذب اعتبارات از محل 5 درصد ناخالص جوایز قرض الحسنه جزء استان های پیشتاز هستیم، اظهار کرد: با توجه به اینکه این برنامه برای اولین بار به اجرا گذاشته می شود، معتقدیم اگر این اعتبارات در این زمینه ها هزینه شود، بازدهی بیشتری برای جامعه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش ، وی از اهدای رایگان کامپیوتر به آموزش و پرورش استان به عنوان یکی دیگر از اقدامات این بانک برای آشنا کردن دانش آموزان با مبانی کامپیوتر یاد کرد و گفت: معتقدیم کامپیوترهایی که به دلیل عدم پشتیبانی نرم افزاهای جدید قابل استفاده در بانک نیستند، می توانند در اختیار هنرستان های فنی قرار گرفته و باعث ارتقای عملی دانش آموزان شوند.

این گزارش می افزاید ؛ نیکخواه از راه اندازی بانک کودک و نوجوان به عنوان یکی از مهم ترین اقدامات بانک در راستای فرهنگ سازی بانکداری الکترونیک یاد کرد و افزود: هدف اصلی در این زمینه، آموزش مفاهیم بانکی به کودکان بوده و یکی از مزایای آن، ساماندهی امور مالی در فضای مجازی است که این امر، باعث می شود از مسافرت های درون شهری کاسته شود.

لازم به ذکر است مدیر ستادی بانک کشاورزی در استان زنجان با بیان اینکه بانک کشاورزی در راستای اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها، با ایجاد بسترهای لازم از آمادگی خوبی برخوردار است، خاطر نشان کرد: 27 هزار و 652 خانوار برای دریافت یارانه های نقدی خود از طریق بانک کشاورزی استان ثبت نام کرده اند.

قالب دلخواه شما