افتتاح طرح بانک پذیری کودکان و نوجوانان در استان هرمزگان

افتتاح طرح بانک پذیری کودکان و نوجوانان در استان هرمزگان

اولین دوره آموزشی طرح بانک پذیری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان روز سه شنبه هفدهم اسفند ماه در محل مرکز آموزش کودک و نوجوان خلیج فارس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان ،در راستای ایجاد فرهنگ بانک پذیری در بین کودکان و نوجوانان کشوربه عنوان سرمایه های اصلی و آینده ساز کشور و همچنین به موجب هماهنگی های به عمل آمده بین بانک کشاورزی و اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ، اولین دوره آموزشی طرح بانک پذیری کودکان و نوجوانان در استان هرمزگان با حضور مدیران ستادی بانک در استان ، جراید محلی ، صدا و سیمای مرکز خلیج فارس و دانش آموزان مدرسه راهنمایی دخترانه شاهد بندرعباس برگزار شد.
بر اساس این گزارش ، در این مراسم قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان گفت : بانک کشاورزی با توجه به مطالب درسی مطروحه در کتاب تعلیمات اجتماعی مقطع دوم راهنمایی برای اولین بار در کشور اقدام به برگزاری این دوره آموزشی برای دانش آموزان پنجم ابتدایی تا سوم راهنمایی کرد که در حقیقت یک سرمایه گذاری بر روی نسل آینده کشور است که مدیران و آینده سازان ایران اسلامی خواهند بود .
این گزارش می افزاید ؛ مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان با اشاره به این موضوع که با توجه به برنامه ریزی انجام شده در نظر است این طرح برای مراکز شهرستانی نیز توسعه یابد ، پس از افتتاح طرح بانک کودک و نوجوان در مصاحبه ای که با حضور خبرنگاران صدا و سیما و جراید محلی برگزارشد ،شرکت کرد و به سئوالات آنها پاسخ داد.
لازم به ذکر است در این مراسم ضمن آشنا کردن دانش آموزان با خدمات بانکداری الکترونیک ، گواهینامه آموزشی برای آنها صادر و با اهدا هدایایی از آنها قدردانی شد.

قالب دلخواه شما