امام جمعه اصفهان : کشاورزان از بانک کشاورزی رضایت دارند

امام جمعه اصفهان : کشاورزان از بانک کشاورزی رضایت دارند

حضرت آیت الله طباطبائی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر اصفهان در دیدار مدیر و معاونان مدیریت بانک در استان اصفهان به خصوصیات فرهنگی و اقتصادی استان اصفهان اشاره کرد و گفت : استان اصفهان جزو استانهای کم آب کشور است ولی مردم این استان با فرهنگ کار و تلاش بیگانه نیستند و از کم ترین امکانات بهره برداری لازم را می کنند .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان اصفهان ، آیت الله طباطبائی عملکرد بانک کشاورزی را در چند سال اخیر بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت : مدیران بانک کشاورزی علیرغم مطالبات زیادی که نزد مردم دارند خوشبختانه به این درک بالا رسیده اند که باید مشکلات مردم را نیز مورد توجه قرار دهند و الحمدالله تا جایی که توانسته اند به مردم کمک کردند.
وی همچنین اظهار داشت : هر چند کشاورزان با مشکلات زیادی روبرو هستند اما کوچکترین گله ای از بانک کشاورزی ندارند و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.
بر اساس این گزارش ، اسماعیل اسفندیاری مدیر شعب بانک در استان اصفهان نیز در این دیدار با قدردانی از رهنمودهای امام جمعه اصفهان گفت : تکریم مشتریان مهم و ضروری است و به ویژه عزیزانی که در بخش کشاورزی فعال هستند لازم است مورد احترام همه اقشار جامعه به ویژه کارکنان بانک کشاورزی قرار گیرند . لازم به ذکر است مدیر شعب بانک در استان اصفهان با اشاره به نامگذاری سال 90 به سال جهاد اقتصادی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت : امیدوارم در این سال بتوانیم با همت و تلاش همکاران فهیم و زحمتکش بانک کشاورزی در استان اصفهان بیش از پیش به ارائه خدمات بپردازیم.


قالب دلخواه شما