مدیر جدید شعب بانک کشاورزی در استان کرمانشاه معرفی شد

مدیر جدید شعب بانک کشاورزی در استان کرمانشاه معرفی شد

در مراسم تودیع و معارفه مدیران قبلی و جدید شعب بانک کشاورزی در استان کرمانشاه اولویت های پرداخت تسهیلات این بانک در سال جاری اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی ، در این مراسم که  با حضور مهندس داور ماهی کار عضو هیئت مدیره و کارکنان مدیریت و روسای شعب این بانک در استان کرمانشاه، ،جمعی از مسئولان نهادها و سازمان ها و مدیران شبکه بانکی در این استان برگزار شد، مهندس ماهی‌کار با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری در باره جهاد اقتصادی گفت : بر اساس آیات فراوانی در قرآن کریم خداوند متعال عنایت ویژه ای به عاملان سعی و تلاش دارد و عرصه جهاد هم به مجاهد نیازمند است و همکاران ما مصداق واقعی برای تحقق این مهم هستند.
وی از پرداخت تسهیلات 108 هزار میلیاردی این بانک در سال جاری خبر داد و افزود: برای تحقق اوامر مقام معظم‌ رهبری برنامه‌های متعددی در قالب خط مشی های صادره به مجموعه مدیریت ها و شعب بانک کشاورزی درسراسر کشور ابلاغ شده است که با این اقدامات شکوفایی اقتصادی را به ویژه در بخش کشاورزی شاهد خواهیم بود .
ماهی کار در ادامه درباره برخی از اولویت های پرداخت تسهیلات بانک کشاورزی در سال 90گفت: بهبود سامانه های مصرف آب و ا نرژی با هدف افزایش بهره وری در بخش کشاورزی ، تامین نقدینگی سوخت و انرژی در بخش کشاورزی ، اصلاح سامانه مصرف در واحدهای مرغداری و دامداری و توسعه مکانیزاسیون کشاورزی و اصلاح ساختاری گلخانه ها با هدف افزایش تولید و کاهش مصرف انرژی و همچنین آبیاری تحت فشار، انتقال آب با لوله و احداث شبکه های آبیاری برای بهینه سازی مصرف آب از جمله مواردی است که ضمن انجام سایر خدمات در دستور کار شعب تابعه این بانک قرار خواهد داشت.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی گفت :از جمله سیاست های بانک طی سال های اخیر تجهیز منابع در مناطق برخوردار و استفاده از آن  برای پوشش نیازهای تسهیلاتی در حوزه کشاورزی استان ها و مناطق محروم بوده است.

 و ی اظهار داشت: در شرایط فعلی 7/2 برابر منابع سپرده مردمی شعب بانک کشاورزی در استان کرمانشاه، تسهیلات به کشاورزان و فعالان بخش کشاورزی در این استان اعطا شده است.
وی در ادامه با اشاره به دلایل موفقیت های بانک کشاورزی در عرصه خدمت رسانی به آحاد جامعه گفت: سرمایه انسانی در این بانک تکیه گاه استراتژیک سازمان است و در راس آن نقش مدیر بانک در موفقیت های به دست آمده اهمیت زیادی دارد .
ماهی کار ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده در دوران مسئولیت «علی نقی منصور بیگی» در سمت مدیرشعب بانک کشاورزی در استان کرمانشاه گفت :وی به کار تیمی و مشارکت و خرد جمعی همکاران در عرصه کاری  اعتقاد داشت و تائید و قدردانی مسئولان استانی به ویژه استاندار این استان ازعملکرد بانک طی سال های گذشته نتیجه چنین همتی بود .
وی ضمن آرزوی توفیق برای منصور بیگی در مسئولیت جدید ( مدیر شعب بانک کشاورزی در استان ایلام) «محمدرضا پویافرد» را به عنوان مدیر ستادی بانک در استان کرمانشاه معرفی کرد.
ماهی کار با اشاره به مسیر خدمتی پویا فرد ابراز امیدواری کرد : با همراهی مجموعه همکاران مدیریت شعب بانک در این استان و با برنامه های مدیر جدید در خدمت رسانی به مردم عزیز این خطه از ایران زمین بیش از گذشته گام های موثری برداشته شود .

قالب دلخواه شما