حشمت الله نظری:راهکارهایی برای سرعت بخشیدن به اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها شناسایی و مورد استفاده قرار گیرد

حشمت الله نظری:راهکارهایی برای سرعت بخشیدن به اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها شناسایی و مورد استفاده قرار گیرد

گردهمایی مدیران شعب بانک کشاورزی در استان ها با محوریت هدفمندی یارانه‌ها،روز چهارشنبه چهارم خرداد ماه با حضور اعضای هیئت مدیره ،مدیران امور و جمعی از رؤسای ادارات کل مرکزی این بانک برگزارشد .
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی در این گردهمایی حشمت‌الله نظری عضو هیأت مدیره این بانک با گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه (س) و سالروز آزادسازی خرمشهر درباره برنامه پنج ساله پنجم توسعه، قانون بودجه سال 90 و بسته نظارتی و سیاستی ارسالی از سوی بانک مرکزی نکاتی را یادآور شد و توجه مدیران را به اهم وظایف اجرایی در سال جاری جلب کرد .
وی ضمن اعلام اولویت‌های مدنظر بانک کشاورزی در زمینه تسهیلات اعطایی و همچنین وصول مطالبات گفت: انتظار می رود در سال جاری آنچنان همتی داشته باشیم که در بخش های مختلف کاری به ویژه در آبیاری تحت فشار و مکانیزاسیون کشاورزی عملکرد شایسته‌ای را همچون سال گذشته در کارنامه بانک شاهد شویم.
نظری در ادامه سخنانش به مجموعه تمهیدات اندیشیده شده در زمینه تعیین تکلیف بدهی بدهکاران اشاره کرد و افزود: حسب برنامه تنظیمی و به واسطه تجهیز منابع و وصول مطالبات، در سال جاری 108 هزار میلیارد ریال در بخش کشاورزی و زیر بخش‌های مربوطه تسهیلات پرداخت خواهد شد.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی در خاتمه سخنانش ابراز امیدواری کرد: با تشکیل کارگروه‌های این نشست که با مشارکت مجموعه مدیران ستادی بانک در استان ها وادارات کل مرکزی شکل می گیرد، راهکارهایی برای سرعت بخشیدن به اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها (که اجرای بخشی از موارد گفته شده توسط بانک کشاورزی انجام می‌شود) شناسایی و در عمل مورد استفاده قرار ‌گیرد .

قالب دلخواه شما