مهندس داور ماهی کار:مدیریت ها شعب تابعه خود را بازرسی و رفع ایراد کنند

مهندس داور ماهی کار:مدیریت ها شعب تابعه خود را بازرسی و رفع ایراد کنند

مهندس داور ماهی کار عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی در گردهمایی مدیران شعب این بانک ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دلاوری های رزمندگان اسلام در دفاع مقدس و حماسه آزاد سازی خونین شهر قهرمان و تبریک ولادت حضرت زهرا(س)، درباره جهاد اقتصادی و الزامات آن و برنامه ‌های مدنظر این بانک در سال جاری سخنرانی کرد.
وی گفت: با حرکت جهشی و مجاهدانه توسط مجموعه همکاران در کل کشور در راستای اولویت‌های گفته شده در خط مشی های صادره به ویژه در بخش کشاورزی، شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی کشور خواهیم بود.
مهندس ماهی کار در ادامه نکات مهمی را در زمینه انجام صحیح مناقصات در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور با حاضرین جلسه در میان گذاشت و با تشریح اولویت‌های مدنظر در خط مشی ساخت و ساز، افزود: ازجمله تأکیدات بانک در این خصوص (با توجه به قانون هدفمند کردن یارانه‌ها) استفاده بهینه از منابع انرژی و جلوگیری از هدر رفتن آن در امور ساختمانی است.
وی با اشاره به موادی از بسته سیاستی و نظارتی بانک مرکزی ، در زمینه واگذاری دارایی‌های مازاد و تملیکی در سال جاری یادآور شد : با تمهیدات اندیشیده شده در سال جاری بایستی این مهم محقق شود.
عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی در ادامه سخنانش برنامه بازرسی و حسابرسی کل بانک را با مدیران شرکت کننده در همایش درمیان گذاشت و در این باره گفت: لازم است مدیریت‌ها در طول سال، شعب تابعه خود را بازرسی و ایرادات مد نظر را تا حصول نتیجه نهایی پیگیری کنند.
وی در پایان نکات قابل اهمیت در حسن اجرای امور را از بعد نظارتی با شرکت‌کنندگان در همایش مطرح کرد.

قالب دلخواه شما