برگزاری همایش سالیانه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در مشهد مقدس

برگزاری همایش سالیانه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در مشهد مقدس

همایش سالانه ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر با هدف بررسی چگونگی فرهنگ سازی تذکر لسانی در جامعه و نشرو نهادینه ساختن این فریضه الهی به مدت دو روز در تاریخهای 4 و 5 اسفندماه جاری در محل سالن اجتماعات مدیریت خراسان رضوی برگزار شد.
در این همایش که با حضور حجه الاسلام والمسلمین صادقی معاون کارخانجات و ادارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر و معاونان سیاسی – اجتماعی استانداری های کشور و معاونتهای ادارات و کارخانجات ستادهای استانی امر به معروف و نهی از منکر و همچنین مهندس ماهیکار عضو هیئت مدیره بانک و رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک و رضایی پور دبیر شورای امر به معروف ونهی از منکر بانک برگزارشد ، بصیرت مدیر ستادی استان گزارشی مختصر از عملکرد شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک در استان ارائه کرد .
در ادامه مهندس ماهیکار عضو هیئت مدیره بانک به نیابت از مدیر عامل بانک ضمن خیر مقدم و ابراز خرسندی از میزبانی این همایش درباره اهمیت احیاء سنت الهی امر به معروف و نهی از منکر سخنرانی کرد.
رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر بانک با استناد به گزارش ستاد امر به معروف و نهی از منکر عملکرد بانک در این زمینه را مطلوب ارزیابی و اظهار امیدواری کرد با رهنمودهای ستاد مرکزی بتوان بیش از پیش به اهداف معنوی این فریضه الهی نائل شد .
حجه الاسلام صادقی معاون ادارات و کارخانجات ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور نیز با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی تذکر لسانی در جامعه ، احیای امر به معروف و نهی از منکر را از اهداف رسالت انبیاء و امامان دانست .
وی احیاء امر به معروف و نهی از منکر را هدف اصلی قیام عاشورا دانست و خاطرنشان کرد ما با بیان هدف قیام امام حسین (ع) باید این فریضه الهی را را زنده نگه داریم .
وی اظهار امیدواری کرد با برگزاری این .همایش نتایج علمی – کاربردی برای احیاء این سنت الهی حاصل شود .
گفتنی است این همایش با تشکیل کارگروههای تخصصی به کار خود ادامه داد . همچنین در ابتدای همایش هنر نمایی مصلی روشندل هنرمند ، فضای معنوی خاصی در جلسه ایجاد کرد .

قالب دلخواه شما