قدردانی نماینده مجلس شورای اسلامی استان قم از عملکرد بانک کشاورزی

قدردانی نماینده مجلس شورای اسلامی استان قم از عملکرد بانک کشاورزی

درمراسمی که با حضور حجت الاسلام و المسلمین آشتیانی نماینده مردم استان قم در مجلس شورای اسلامی ، مدیر ستادی استان و سایر مسئولان مدیریت برگزارشد ، برضرورت حمایت بانک ازبخش کشاورزی تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان قم ، در این مراسم نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی ضمن قدردانی ازعملکرد بانک کشاورزی در بخش کشاورزی گفت : استان قم با توجه به موقعیت جغرافیایی و اقلیمی دارای شرایط خاص بوده و مستلزم حمایت وبژه دستگاههای ذیربط از کشاورزان و تولیدگنندگان این بخش است.
بر اساس این گزارش ،آشتیانی همچنین به ضرورت و اهمیت بیمه کشاورزی در کشور اشاره کرد و درباره حمایتهای مجلس شورای اسلامی از بیمه کشاورزی توضیحاتی را ارائه داد.
این گزارش می افزاید ؛ در این مراسم همچنین خانی مدیر ستادی استان با ارائه عملکرد بانک کشاورزی استان به اهم حمایتهای مالی بانک پرداخت و با اشاره به تخصصی بودن فعالیت بانک کشاورزی به عنوان تنها نهاد مالی دولت دربخش کشاورزی به تشریح وتبیین اهداف وسیاستهای بانک به ویژه استراتژیهای بانک کشاورزی درحمایت ازاجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها و اولویتهای دولت خدمتگزاردربخش کشاورزی پرداخت.

قالب دلخواه شما