بهره مندی دانش آموزش استثنایی کردستان از کمک های بانک کشاورزی

بهره مندی دانش آموزش استثنایی کردستان از کمک های بانک کشاورزی

معاون بانکداری و بازاریابی الکترونیک بانک کشاورزی استان کردستان گفت:1654 نفر از دانش آموزان استثنایی استان کردستان از کمک های بانک کشاورزی بهره مند شده اند.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کردستان ایرج یوسفی اظهارداشت: براساس توافق نامه بانک کشاورزی با سازمان آموزش و پرورش در سال 82 برای کلیه دانش آموزان استثنایی حساب تامین آتیه افتتاح و پس از این سرمایه گذاری برای 120 هزاردانش آموز استثنایی کشورمبلغ 432 میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شد که سهم استان کردستان 1654 نفر دانش آموز استثنایی بوده است.
وی افزود:مجموع مبلغ تخصیص یافته به استان کردستان 5 میلیاردو 950 میلیون ریال است که برای هر دانش آموز استثنایی3میلیون و 600 هزار ریال به صورت کارت الکترونیکی مهر گستر در اختیار تک تک دانش آموزان استثنایی قرار گرفته است.
وی در ادامه تاکید کرد: این طرح از اول فروردین ماه اجرایی شده وبانک کشاورزی قصد دارد تا با ایجاد طرح های دیگر تمامی امکانات را در اختیار کودکان و دانش آموزان استثنایی قرار دهد.
وی در پایان گفت:در حال حاضر 1654 دانش آموز استثنایی در 8 واحد آموزشی در حال تحصیل و آموزش هستند که این تعداد از طرح آتیه مهر گستر بانک کشاورزی بهره مند شده اند.

قالب دلخواه شما