پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت روز جانباز

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت روز جانباز

روح اله خدارحمی مدیر عامل بانک کشاورزی طی پیامی، ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

متن پیام مدیرعامل بانک کشاورزی را در پی ملاحظه می کنید:

 

بسمه تعالی

 

"جانبازان نمونه های بزرگ افتخار و شجاعت و فداکاری و یادگارهای دوران حماسه اند." مقام معظم رهبری

 

ولادت با سعادت قمر بنی هاشم ، حضرت ابوالفضل العباس(ع)  را که برای قدردانی و تکریم از جانبازان عزیز کشورمان به عنوان روز "جانباز" نامگذاری شده است، به همه همکاران عزیزم در بانک کشاورزی و به طور خاص به جانبازان گرانقدر بانک تبریک و تهنیت عرض می­ کنم.

جانبازان سرافراز ایران اسلامی با پیروی از مشی و مرام حضرت عباس علیه السلام ، که اسوه وفاداری و شجاعت و الگوی جانبازی در همیشه تاریخ است، از کیان ایران اسلامی دفاع کردند و شهیدان زنده و یادگاران پرافتخار سال های مقاومت و دفاع از میهن اسلامی به شمار می روند . مقام این یادگاران دفاع مقدس را ارج می نهیم و برای آن ها آرزوی سلامتی و تندرستی داریم و در مقابل مقام ایثار و فداکاری ایشان سر تعظیم فرود می آوریم.

آرزو می کنم که همه همکاران عزیزمان در تمامی واحد ها و شعب بانک قدردان حضور با برکت جانبازان در سطوح مختلف بانک باشند و مراتب ایثار، فداکاری و احساس مسئولیت جانبازان مکرم را در پیشبرد امور و خدمت به هموطنان و تولید کنندگان شریف بخش کشاورزی، الگوی خود قرار دهند و در پیشبرد امور و تعالی خدمات بانک ، بیش از پیش موفق باشند. برای همگان و به ویژه جانبازان عزیزمان در این ایام سخت مواجهه با شیوع ویروس کرونا، از درگاه خدای مهربان آرزوی سلامتی و تندرستی می­ کنم.

 

روح اله خدارحمی

 

 

قالب دلخواه شما