مدیرعامل بانک کشاورزی تأکید کرد:مردم برای اموری که قابلیت انجام غیرحضوری دارد به شعب مراجعه نکنند

مدیرعامل بانک کشاورزی تأکید کرد:مردم برای اموری که قابلیت انجام غیرحضوری دارد به شعب مراجعه نکنند

مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به درگذشت بیش از 40نفر از کارمندان نظام بانکی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا از هموطنان عزیز درخواست کرد برای انتقال پول نقد و اموری که قابلیت انجام غیر حضوری دارد به شعب بانک ها مراجعه نکنند.

به گزارش روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی، روح اله خدارحمی در یادداشتی اینستاگرامی با اعلام مطلب فوق افزود:این روزها عزادار از دست دادن بسیاری از هموطنان خود از جمله کارکنان نظام بانکی هستیم و انتظار می رود هموطنان عزیز با استفاده از خدمات غیر حضوری بانک ها  200هزار خانواده شبکه بانکی کشور را همراهی کنند.

 وی اضافه کرد، با توجه به شرایط ویژه بهداشتی کشور و با هدف کنترل وپیشگیری از شیوع ویروس کرونا،برای تسهیل استفاده هموطنان عزیز از درگاه های غیر حضوری وکاهش مراجعات حضوری مردم به شعب و دستگاه های خودپرداز اقدامات کاربردی و وسیعی  صورت گرفته است.

مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه انجام فعالیت‌ها و خدمات بانکی متوقف نخواهد بود وکارکنان این بانک در خطیرترین شرایط با همدلی و تلاش آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز در سراسر کشور هستند تأکید کرد: انتظار می رود،مشتریان نیز با استفاده بیشتر از خدمات بانکداری الکترونیک و بهره مند شدن از تمهیدات اخیر بانک کشاورزی با حضور کمتر در شعب،خادمان خود را یاری کنندواز مخاطرات جدی نجات دهند.

وی ابراز امیدواری کرد با همدلی و تلاش همه مردم و استفاده از خدمات الکترونیکی از این روزهای سخت عبور کنیم.

قالب دلخواه شما