برگزاری سمینار آموزشی بانکداری بین الملل و ارزی ویژه مدیران ارشد

برگزاری سمینار آموزشی بانکداری بین الملل و ارزی ویژه مدیران ارشد

سمینار آموزشی بانکداری بین الملل و ارزی ویژه مدیران ستادی سراسر کشور در استان فارس برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان فارس، این دوره آموزشی با برقراری ارتباط مستقیم تصویری از طریق ویدئو کنفرانس با سخنرانی حشمت اله نظری عضو هیأت مدیره بانک شروع شد که وی طی سخنانی مطالبی را درباره بانکداری بین الملل و اهمیت روزافزون آن و لزوم برنامه ریزی مدیران برای موفقیت در این عرصه بیان کرد.
در ادامه مهندس فرهاد فنودی مدیر ستادی بانک در استان فارس ضرورت برگزاری این دوره آموزشی را تشریح و ابراز امیدواری کرد تا اقدامات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این دوره فراهم شود.
سپس دکتر رشیدی رییس اداره کل آموزش و بهبود مدیریت به بیان اهداف این دوره پرداخت و مطالبی را درباره اهمیت برگزاری دوره آموزشی بانکداری بین الملل و ارزی ارائه کرد و ظرفیت سازی در استانها را درباره مبادلات ارزی و بانکداری بین المللی بسیار مهم دانست .
سخنران بعدی جلسه طبیبی ریاست اداره کل امور بین الملل بود که مباحثی را درباره معرفی شبکه ارزی بانک، ارز غیر بازرگانی، ارز بازرگانی، واردات و صادرات، تامین ارز طرحها، خدمات ارزی و اهمیت آن در جذب مشتریان و سود آوری بانک و رابطه شعب ارزی با شعب ریالی تدریس کرد.
سخنران روز دوم این دوره آموزشی محمد هادی مهدویان مدیر کل اسبق اقتصادی بانک مرکزی بود که به تدریس مطالبی در خصوص بانکداری بین الملل پرداخت .

قالب دلخواه شما