عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی خبرداد: راه اندازی سامانه الکترونیکی فروش آبزیان دراستان تهران

عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی خبرداد: راه اندازی سامانه الکترونیکی فروش آبزیان دراستان تهران

محمد حسن فروغی فر عضو هیئت مدیره بانک کشاورزی از راه اندازی سامانه الکترونیکی بازار شیلات و آبزیان در استان تهران خبرداد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی، فروغی فر روز سه شنبه هفتم دی ماه در حاشیه مراسم آغاز عملیات احداث بزرگ ترین پایانه آبزیان استان تهران که با حضور وزیرتعاون،رئیس سازمان شیلات ایران، رئیس سازمان میادین و میوه وتره بار شهرداری تهران، نماینده مردم رباط کریم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان محلی در این شهرستان برگزار شد،ضمن اعلام این مطلب افزود: بر اساس تفاهم نامه چهارجانبه‌ای که بین وزارت تعاون،سازمان شیلات، سازمان میادین میوه وتره بار شهرادری تهران و این بانک منعقد شد، با استفاده از امکانات بانکداری الکترونیکی بانک کشاورزی،سامانه ای نصب و راه اندازی خواهد شد و خریداران و فروشندگان،وجوه و اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق آن مبادله خواهند کرد.
وی صرفه جویی در وقت وهزینه،دسترسی بیشتر به اطلاعات بازار،حذف یا کاهش واسطه ها، عرضه محصولات با قیمت واقعی و سهولت در انجام معاملات را از مهم ترین کارکردهای این سامانه معرفی وخاطر نشان کرد: بانک کشاورزی طراحی،نصب،راه اندازی و پشتیبانی سامانه مذکور را انجام داد و با مشارکت طرف های دیگر تفاهم نامه و تعاونی‌های مردمی شهرستان رباط کریم به عنوان ابزاری نوین در اختیار فعالان این بازار قرار خواهد گرفت.
فروغی فر به قابلیت ها و امکانات بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی در تسهیل مبادلات پولی طرفین معامله در بازار محصولات کشاورزی اشاره و تصریح کرد: هدایت وجوه حاصل از خرید و فروش از طریق سامانه این بانک صورت می گیرد.
این گزارش می افزاید،عملیات احداث پایانه‌آبزیان با هدف فراهم آوردن زمینه‌های ساماندهی و شناسنامه دار کردن تولیدات،تعیین قیمت براساس کیفیت و تنوع گونه‌ها، افزایش رشد بازار تجاری آبزیان، افزایش حاشیه سود برای تولیدکنندگان و حذف واسطه‌ ها و... دراستان تهران آغاز شد که بر اساس اعلام مسئولان پیش‌بینی می‌شود عملیات احداث آن با داشتن یک سردخانه با ظرفیت 30 هزار تن و همچنین هزینه ای معادل 500 میلیارد ریال، طی مدت 36 ماه به پایان برسد.
گفتنی است در این مراسم دکتر عباسی وزیر تعاون،فرهمند معاون وزیر تعاون،کاشانی پور فرماندار رباط کریم، حجت الاسلام والمسلمین نوروزی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی و تقوی رئیس سازمان شیلات ایران سخنرانی کردند.

قالب دلخواه شما