امام جمعه بوشهر: بانک کشاورزی قلب تپنده و مغز فعال اقتصادی کشور است

امام جمعه بوشهر: بانک کشاورزی قلب تپنده و مغز فعال اقتصادی کشور است

مدیرشعب بانک در استان بوشهر به اتفاق مدیران گروهها ، مسئول حراست و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل العباس (ع ) بانک کشاورزی روز چهارشنبه بیست ونهم دی ماه با حضرت آیت الله صفایی بوشهری دیدار کردند .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان بوشهر ،در این نشست کشمیر شکن مدیر شعب بانک کشاورزی در این استان گزارشی از عملکرد شعب بانک کشاورزی در مورد منابع و مصارف و پرداخت تسهیلات ارائه کرد و  خدمت رسانی به قشر زحمتکش کشاورزان را برای کلیه همکاران افتخاری در دنیا و آخرت دانست.
بر اساس این گزارش ، حضرت آیت الله صفایی بوشهری ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان این موضوع که بانک و کشاورزی دو عنوانی هستند که در چرخه اقتصادی کشور نقش موثری دارند از بانک به عنوان قلب تپنده و مغز فعال اقتصاد کشور یاد کرد .
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به این موضوع که بانک تنها حافظ نقدینگی کشور و متکلف به جذب نقدینگی است ،گفت: در فضای جهانی ، اقتصاد بدون بانک ،اقتصادی شکست خورده است .
ایشان همچنین با بیان این مطلب که بانک نقش راهبردی در اقتصاد و تولید ثروت دارد ، نقش کشاورزی را مهم ومنجربه استقلال سیاسی و اقتصادی دانست.
این گزارش می افزاید؛ حضرت آیت الله صفایی بوشهری درپایان سخنانش بانک کشاورزی را قلب ، مغز و عامل استقلال کشور دانست وخواستار بهره وری صحیح از منابع برای کاهش معوقات بانک کشاورزی شد .
لازم به ذکر است ایشان از مسئولان خواست با ایجاد همایشی بزرگ به آسیب شناسی این موضوع پرداخته و ضمن ایجاد آموزش در همه ابعاد موارد فوق را تبیین کنند و همچنین نکاتی در مورد مدیریت بهره وری بهینه اقتصادو موضوع نقدینگی و استفاده از تکنولوژی مدرن بیان کرد .

قالب دلخواه شما