دکتر طالبی : نتیجه زحمات همکاران ما باید به فعالان بخش کشاورزی برسد

دکتر طالبی : نتیجه زحمات همکاران ما باید به فعالان بخش کشاورزی برسد

دکتر محمد طالبی رییس هیات مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی در سمینار روسای شعب استان هرمزگان گفت : همه ما به اقتضای عشق و علاقه به بانک برای آن فکر می کنیم و در این مسیر گام برمی داریم و این تفکر عاشقانه باید به تفکری هویت بخش و تاثیر گذار برای بانک کشاورزی تبدیل شود .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان هرمزگان ،در این مراسم که روز سه شنبه دهم خردادماه در محل سالن اجتماعات خلیج فارس برگزار شد ، قاسمی نژاد مدیر شعب بانک کشاورزی دراین استان ضمن خیر مقدم به مدیر عامل بانک به وضعیت استان از حیث شرایط اقلیمی ، اقتصادی وکشاورزی اشاره کرد و به بیان عملکرد بانک کشاورزی در زمینه نیروی انسانی ، اعتبارات و وصول ، تجهیزمنابع ، ساختمان ها ، پرونده های اجرایی ، اجرای مصوبات هیات دولت ، منابع و مصارف ، صندوق بیمه ، بنگاههای اقتصادی زودبازده و حوزه بانکداری الکترونیک پرداخت .
بر اساس این گزارش ،در این مراسم  دکتر طالبی مدیر عامل بانک کشاورزی ضمن قدردانی از حضور گرم همکاران بانک در استان هرمزگان گفت : بانک کشاورزی مأموریت مقدسی به نام کشاورزی دارد و نتیجه زحمات ما باید به فعالان این بخش برسد و از آنجایی که ما یک موسسه اقتصادی هستیم و در شرایط خاصی قرار داریم ، حق بانک این است که از مزیت رقابتی آن استفاده کند.
دکتر طالبی با اشاره به این که تلاش همکاران و زحمات آنان در سطوح مختلف موجب موفقیت بانک شده است ، افزود : بخش مهمی از سرمایه گذاریهای بخش کشاورزی مرهون تلاش همکاران بانک است و بنابراین باید دقت کنیم تا تصمیمات درستی برای آینده بانک بگیریم .
مدیر عامل بانک کشاورزی راه حل اساسی را در حضور مؤثر کارکنان بالاخص رؤسای شعب در زمینه تجهیزمنابع خاطرنشان کرد و گفت : اگر بتوانیم بر نهادسازی متمرکز شویم، می توانیم موفقیتهای مطلوبی را به دست آوریم .
مدیر عامل بانک کشاورزی در ادامه درباره بازنگری ساختار سازمانی شعب و بررسی وضعیت وصول و بازاریابی شعب ، راه اندازی سامانه پیام کوتاه برای اطلاع رسانی به مشتریان و بدهکاران شعبه ، دستگاههای پایانه های فروش ، عرضه اوراق از طریق فرابورس ، صندوق سرمایه گذاری یکم سخن گفت .
لازم به ذکر است در پایان این مراسم قاسمی نژاد پیشنهاداتی در باره خط مشی اعتباری مناطق آزاد ، نیروهای بخش خصوصی ، احداث ساختمان مدیریت ، توسعه فضای شعبه و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز ارائه کرد .
خاطرنشان می سازد ، بازدید دکتر طالبی از سایت گلخانه ای سرخون که با مشارکت بانک کشاورزی به بهره برداری رسید ، از دیگر برنامه های این سفر بود.









قالب دلخواه شما