دکتر طالبی: مأموریت بانک کشاورزی افزایش بهره وری برای مشتری است

دکتر طالبی: مأموریت بانک کشاورزی افزایش بهره وری برای مشتری است

دکتر محمد طالبی مدیرعامل بانک کشاورزی گفت:مأموریت بانک کشاورزی افزایش بهره وری برای مشتری است و عشق،علاقه و ارتباط مشتریان با این بانک به دلیل خدمات متنوعی که ارائه می شود افزایش یافته است.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی دکتر طالبی که روز شنبه 21 خرداد ماه در مراسم دومین جشنواره مشتریان برتر و هفتاد وهشتمین سالگرد تأسیس این بانک سخن می گفت،با اعلام مطلب فوق افزود:بانک کشاورزی به عنوان بانک همه مردم ایران، حلقه ارتباطی میان بخش کشاورزی و دیگر بخش هاست.
وی با اشاره به اینکه حضور بسیاری از مشتریان در بانک کشاورزی در راستای خدمت به بخش کشاورزی است گفت: ارتباط میان مشتری واین بانک که به کشاورزان خدمات ارائه می کند، به نوعی قدردانی از زحمات کشاورزان است.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی خاطرنشان کرد دلیل اینکه بانک کشاورزی خود را بانک همه مردم ایران می داند آنست که حلقه ارتباطی میان این بخش و همه مردم ایران در سایر بخش ها محسوب می شود و بر این اساس در تلاشیم بستری فراهم کنیم تا همه مردم به هربهانه ای از برکات بخش کشاورزی بهره مند شوند.
مدیرعامل بانک کشاورزی با بیان اینکه بخش کشاورزی به عنوان یک رکن مهم در تولید ناخالص داخلی و رشد آن نقش اساسی دارد و مهم ترین شاخص پیشرفت یک کشور محسوب می شود خاطرنشان کرد در نقاط مختلف جهان تلاش می شود راهبردی ترین محصولات در داخل کشور تولید شوند و پرداخت یارانه به بخش کشاورزی نیز به همین دلیل است.
دکتر طالبی تصریح کرد: اگرچه پرداخت یارانه ها ممکن است منجر به صاردات محصولات کشاورزی شود اما هدف اصلی، افزایش تولید محصولات کشاورزی است.
وی با اشاره به ظرفیت های موجود برای توسعه و ارتقای تولید دربخش کشاورزی گفت: میزان تولید محصولات کشاورزی در سال 89 بیش از یکصد میلیون تن بود که پیش بینی می شود این میزان در برنامه پنجساله به 300 میلیون تن برسد.
دکتر طالبی افزود: ارتباط میان مشتری وبانک کشاورزی که به خدمت رسانی به بخش کشاورزی منجر می شود، قدردانی از فعالان این عرصه است.
وی گفت: کارکنان بانک کشاورزی در تلاشند جدیدترین،بهترین و پیشرفته ترین خدمات را برای دستیابی به اهداف بخش کشاورزی به همه مردم ارائه دهند و همانطوری که خدمات کشاورزان از گستردگی فراوانی برخوردار است همه مردم را در برمی گیرد، بانک کشاورزی نیز این قابلیت را دارد خدمات بانکی را با گستره ،وسعت و تنوع زیادی ارائه دهد.
مدیرعامل بانک کشاورزی گفت: در حوزه بانکداری الکترونیکی می کوشیم پیشرفته ترین خدمات را ارائه بدهیم به گونه ای که اقدامات انجام شده در این حوزه در سطح کشور بی نظیر است.
بر اساس این گزارش مراسم هفتادو هشتمین سالگرد تأسیس بانک کشاورزی و دومین جشنواره مشتریان برتر این بانک روز شنبه 21 خرداد ماه در تهران برگزار شد و طی آن مشتریان وکارکنان مشتری مدار منتخب کشوری واستانی بانک کشاورزی و همچنین بازنشستگان منتخب سال 89 معرفی و از آنان قدردانی شد.
این گزارش می افزاید: ارائه گزارش جشنواره توسط مسعود آتشی مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی بانکی بانک کشاورزی،اهدای لوح و تندیس جشنواره به نفرات برتر و اجرای برنامه فرهنگی هنری از دیگر برنامه های این مراسم بود.


قالب دلخواه شما