برگزاری مراسم جشن اهداء جوایز ارزنده حسابهای قرض الحسنه ویژه کشاورزی در استان کهگیلویه و بویر احمد

برگزاری مراسم جشن اهداء جوایز ارزنده حسابهای قرض الحسنه ویژه کشاورزی در استان کهگیلویه و بویر احمد

مراسم اهداء 6 دستگاه خودروز پژو 207 به برندگان حسابهای قرض الحسنه ویژه کشاورزی سال 1389 استان کهگیلویه و بویر احمد باحضور مهندس باقر پور مدیر کل اقتتصادی استانداری رؤسای شعب و بانک در استان ، مشتریان ویژه ، برندگان جوایز ویژه ، اصحاب رسانه و سایر همکاران در محل سالن مدیریت استان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان ، در این مراسم که روز یکشنبه هشتم خردادماه برگزار شد ، مهندس رمرودی مدیر استان کهگیلویه و بویراحمد به تشریح پیشینه و عملکرد بانک کشاورزی پرداخت و عملکرد بانک در استان را پس از پیروزی انقلاب اسلامی چشمگیر دانست و بانک کشاورزی را یکی از ارکان رشد اقتصادی کشور عنوان کرد .
بر اساس این گزارش ، مهندس رمرودی با تشکر از تلاش جمعی همکاران در تحقق سپرده پذیری حسابهای ویژه و قرض الحسنه افزود : خدمتگزاری در بانک کشاورزی نوعی عبادت است و خدمت به زحمت کشان بخش کشاورزی یکی از بزرگترین افتخارات کارکنان بانک محسوب می شود .
این گزارش می افزاید ؛ در این مراسم همچنین مهندس باقر پور مدیر کل اقتصادی استانداری ضمن تشریح عملکرد بسیار خوب بانک کشاورزی در استان ، از زحمات کارکنان بانک کشاورزی استان قدردانی کرد .
لازم به ذکر است در این مراسم به پاس حضور مدعوین در مراسم اهدای جوایز به قید قرعه به 10 نفر از حاضران در سالن هر کدام به مبلغ 500.000 ریال هدیه و افتتاح حساب شد .

قالب دلخواه شما