نشست مدیر استان کهگیلویه و بویراحمد با کارگزاران بخش خصوصی بیمه کشاورزی

نشست مدیر استان کهگیلویه و بویراحمد با کارگزاران بخش خصوصی بیمه کشاورزی

مدیر شعب بانک کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد با کارگزاران بخش خصوصی بیمه کشاورزی با هدف بحث و بررسی درباره وضعیت بیمه کشاورزی استان و معارفه کارگزاران بیمه کشاورزی تشکیل جلسه داد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک در استان ، این نشست با حضور مهندس رمرودی مدیر شعب بانک در استان، مدیر گروه خدمات بیمه ای ، مسئول امور حراست استان ،کارشناسان حوزه خدمات بیمه ای و کارگزاران بخش خصوصی بیمه کشاورزی روز پنج شنبه نوزدهم خردادماه برگزار شد.
بر اساس این گزارش ، در این نشست پس از ارائه گزارش توسط مدیر گروه خدمات بیمه ای برخی از کارگزاران به نمایندگی از شرکت های خدمات بیمه ای به ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
این گزارش می افزاید ؛ در این مراسم همچنین مدیر شعب بانک در استان درباره نقش و جایگاه بیمه در بخش کشاورزی مطالبی را مطرح کرد و بر نقش کارگزاران بخش خصوصی در توسعه کمی و کیفی بیمه و بالندگی صنعت بیمه کشاورزی تأکید کرد .
وی سازماندهی کارگزاران بخش خصوصی در استان را مطلوب ارزیابی کرد و اظهار امیدواری کرد کارگزاران با ارتقاء توان علمی و عملی خود ، بیش از پیش اهتمام ورزند تا اهداف بیمه کشاورزی در این بخش محقق شود.
لازم به ذکر است دراین نشست به تعداد 11 نفر از افراد برگزیده در فعالیت های بیمه کشاورزی به پاس خدمات مؤثر آنها لوح قدردانی اهداء شد.



قالب دلخواه شما