برگزاری قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز سال 89 بانک کشاورزی

برگزاری قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز سال 89 بانک کشاورزی

قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز سال 1389 بانک کشاورزی روز شنبه چهارم تیرماه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کشاورزی؛ این مراسم با حضور مهندس داور ماهیکار، محمد حسن فروغی فر اعضای هیئت مدیره، مسعود آتشی مدیر امور برنامه ریزی و بازاریابی این بانک، هیئت نظارت بر قرعه کشی متشکل از نمایندگان دادستان کل کشور،بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و وزارت امور اقتصادی و دارایی و همچنین جمعی از سپرده گذاران در محل ساختمان مرکزی بانک کشاورزی برگزار شد.
بر اساس این گزارش، در این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز این بانک که به صورت استانی و متمرکز برگزار شد، بیش از نهصد هزارجایزه به برندگان اهدا خواهد شد.
این گزارش می افزاید: 1000 دستگاه خودروی پارسELX سال، 1100 کمک هزینه 30 میلیون ریالی خرید لوازم منزل،1200 کمک هزینه 6 میلیون ریالی سفر حج عمره،1300 کمک هزینه 2 میلیون ریالی خرید صنایع دستی و بیش از 900هزار جایزه نقدی جمعا به ارزش 387 میلیارد ریال جوایز این دوره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک کشاورزی به برندگان اهدا می شود.
خاطرنشان می شود،اسامی برندگان جوایز ممتاز این دوره از قرعه کشی پس از تأیید هیئت نظارت بر مراسم قرعه کشی،به زودی از پایگاه اینترنتی بانک کشاورزی به نشانی www.agri-bank.ir اعلام خواهد شد.

قالب دلخواه شما