مدیر شعب بانک کشاورزی کردستان: 3600 دستگاه پایانه فروش بانک کشاورزی در کردستان فعال است

مدیر شعب بانک کشاورزی کردستان: 3600 دستگاه پایانه فروش بانک کشاورزی در کردستان فعال است

مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان گفت: در حال حاضر 3 هزارو 657 دستگاه پایانه فروش بانک کشاورزی در سطح فروشگاه‌های استان کردستان مستقر و فعال است.
محمد جمیل ویسی اظهار داشت: یک هزارو 423 دستگاه از این تعداد در شهرستان سنندج، 483 دستگاه در شهرستان سقز، 936 دستگاه در شهرستان بانه، 218 دستگاه در شهرستان مریوان، 89 دستگاه در شهرستان کامیاران، 431 دستگاه در شهرستان قروه، 28 دستگاه در شهرستان بیجار و 49 دستگاه در شهرستان دیواندره مستقر است.
وی در ادامه افزود: بانک کشاورزی به منظور ارتقای بانکداری الکترونیک با برگزاری جشنواره سرو که از اول خرداد ماه جاری آغاز شده و تا اول آذر ماه امسال ادامه دارد، به دارندگان دستگاه پایانه‌های فروش جوایزی اهدا می‌کند.
وی در ادامه نقش بانک ها در اقتصاد جامعه را بسیار موثر دانست و تصریح کرد: بانک ها پس‌انداز و اندوخته مردم را جمع‌آوری و در قالب سپرده و تسهیلات به متقاضیان طرح‌ها برای اجرای پروژه‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند و این زمینه رونق اقتصاد را فراهم می سازد.
وی از بانک‌ها به عنوان امین مردم در زمینه نگهداری وجوه نقدی آنان نام برد و گفت: تحت هیچ شرایطی به اموال مردم در بانکها تعرض نمی‌شود.
ویسی در ادامه عنوان کرد: بانکها نقش مهمی در کنترل نقدینگی و کنترل قیمت ها دارند.
مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان در ادامه تصریح کرد: با ایجاد تحول عظیم در بانکداری و با اجرای نظام بانکداری تحولات بزرگی در بانک ها به صورت تخصصی وغیرتخصصی صورت گرفته است که به عنوان نمونه بخش‌های خدمتگزار در تمامی دستگاه‌های خود تحولات اداری و بانکی را ایجاد کرده‌اند.

قالب دلخواه شما