تشکر و قدردانی دبیر کل آپراکا از بانک کشاورزی

تشکر و قدردانی دبیر کل آپراکا از بانک کشاورزی

وان سیک نو دبیر کل اتحادیه آپراکا، طی نامه ای به دکترمحمد طالبی رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی از میزبانی موفق و شکوهمند بانک کشاورزی در برگزاری شصتمین اجلاس کمیته اجرایی آپراکا تشکر و قدردانی کرد . متن نامه دبیر کل اتحادیه آپراکا در پی می آید.
جناب آقای دکتر طالبی
رئیس محترم هیأت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی
مایلم مراتب قدردانی و تشکر صمیمانه خود را از حمایت های بی شائبه بانک کشاورزی و میزبانی اجلاس کمیته اجرایی آپراکا و همایش های تامین مالی خرد ابراز نمایم . سازماندهی ، هماهنگی های ا نجام گرفته و پذیرایی بانک کشاورزی در طول برگزاری موفق رویدادهای مذکور در تهران و تور فنی و فرهنگی اصفهان ، بدون نقص ، بسیار تاثیر گذار و فراموش نشدنی بوده است و بایستی به همین دلیل از زحمات بی دریغ شما تشکر و سپاسگزاری کنم .
به عنوان دبیر کل اتحادیه آپراکا و با عنایت به رضایت و تحسین تمامی شرکت کنندگان نسبت به برگزاری و نتایج پرثمر رویدادهای فوق ، بسیار مفتخرم که فرصت حضور در تهران برایم فراهم شد . معتقدم که برگزاری موفق جلسات و رویدادهای جانبی آپراکا،جملگی در سایه مدیریت و رهبری خلاقانه و موثر شما محقق گردیده است .
با استفاده از این فرصت ارزشمند ، مایلم از اعضای محترم هیئت مدیره و مدیران بانک کشاورزی به خاطر حمایت از برگزاری هر چه موفق تر این اجلاس تشکر نمایم . حضور آنها و اختصاص وقت گرانبهایشان به جلسات آپراکا شایسته تقدیر است.
بعلاوه ، لازم می دانم از جناب آقای دکتر شیخ زین الدین (مشاور ارشد مدیر عامل در امور بین الملل ) به دلیل ایفای نقشی چند سویه در آماده سازی برگزاری جلسات آپراکا ، سازماندهی ، تسهیل امور اجرایی رویداد و حضور در گروه سخنرانان قدردانی نمایم .
در خاتمه بایستی از تلاش های خالصانه و بی دریغ مدیران و کارکنان بانک کشاورزی که در خلال برگزاری موفق اجلاس آپراکا ، بار سنگینی را بردوش داشتند ، مراتب سپاس خود را ابراز نمایم . در این ارتباط لازم می دانم از سرکار خانم دکتر فرزین معتمد و آقای محمد رضا شعبان زاد به دلیل کمک و تلاش‌های بی دریغشان در برگزاری هر چه بهتر این رویداد نیز تشکر و سپاسگزاری نمایم .
ضمن تشکر و قدردانی دوباره ، سلامتی و بهروزی همه شما را آرزومندم.

قالب دلخواه شما