راه اندازی مجدد کارخانه راکد فرآورده های لبنی پونک در استان گلستان با حمایت بانک کشاورزی

راه اندازی مجدد کارخانه راکد فرآورده های لبنی پونک در استان گلستان با حمایت بانک کشاورزی

با حمایت و مشارکت بانک کشاورزی، کارخانه راکد فراورده های لبنی پونک واقع در شهرک صنعتی آق قلا دراستان گلستان با حضور رييس كل دادگستري استان، دادستان كل ، معاون اقتصادي استاندار ، فرماندار آق قلا  و جمعی از مسئولان محلی، مجددا راه اندازی شد و شروع به فعالیت کرد.

 به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان گلستان ، کارخانه پونک در سال ۱۳۹۵  با سرمایه گذاری ۱۲۰ میلیارد ریالی بانک کشاورزی و ظرفیت تولید ۱۷۵۰۰ تن فرآورده های لبنی افتتاح شد ولی در سال ۹۷  به علت مشکلات اقتصادی تعطیل  و فعالیت آن متوقف شد.

 این گزارش می افزاید: پس از ۲سال با نظر مساعد بانک کشاورزی استان گلستان و تخصیص مبلغ ۳۰ میلیارد ریال اعتبار  از محل منابع داخلی و حمایت رئیس کل دادگستری، دادستان کل مرکز استان ، استانداری گلستان و همچنین همراهی و همکاری مزرعه نمونه ارتش که یکی از زیرمجموعه های صنایع اتکا است، این کارخانه با ظرفیت تولید روزانه ۴۰ تن محصولات لبنی فعالیت خود را آغاز و زمینه اشتغال ۴۵ نفر نیروی کار را به طور مستقیم فراهم کرد.

این گزارش می افزاید: در مراسم راه اندازی این کارخانه حجت الاسلام سیدحسینی دادستان کل استان در گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای مرکز گلستان از حمایت ویژه بانک کشاورزی در راه اندازی مجدد این طرح و حل مشکل بیکاری کارگران تشکر و قدردانی کرد.

همچنین مدیر شعب بانک کشاورزی در استان گلستان در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیمای مرکز گلستان، شناسایی، راه اندازی و فعال سازی طرح های راکد و بلاتکلیف را از راهبردهای مهم بانک کشاورزی برشمرد و از راه اندازی مجدد این طرح و فراهم شدن زمینه اشتغال کارگران زحمتکش ابراز خرسندی کرد.

شایان ذکر است در سال جهش تولید با همکاری دادگستری،استانداری و سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان ، ۴۳ طرح راکد و غیر فعال دیگر نیز در استان گلستان شناسایی و در حال بررسی هستند.

عکسهای مرتبط

قالب دلخواه شما