بیش از 65 درصد تسهیلات پرداختی در بخش کشاورزی استان همدان توسط بانک کشاورزی پرداخت شده است

بیش از 65 درصد تسهیلات پرداختی در بخش کشاورزی استان همدان توسط بانک کشاورزی پرداخت شده است

همایش ناظران ویژه استان همدان با حضور مهندس محمدی مدیر ستادی بانک در استان وکلیه ناظران ویژه این استان روز سه شنبه 7 تیر برگزار شد.
در ابتدای این جلسه مهندس محمدی عملکرد بانک کشاورزی استان در سال گذشته وهمینطور کارهای انجام شده برای ارتقا خدمت رسانی را برشمرد وگفت :بانک کشاورزی استان در سال 89بالغ بر 2400میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است که نسبت به سال قبل از آن حدود 700میلیارد ریال افزایش را نشان می دهد .
وی مجموع مانده تسهیلات نزد مردم را بالغ بر 4600میلیارد ریال اعلام کرد وگفت: بیش از 65%تسهیلات پرداختی در بخش کشاورزی استان همدان توسط بانک کشاورزی پرداخت شده است .
وی با اشاره به پراکندگی مناسب شعب بانک کشاورزی ، سیستم بانکداری الکترونیک بانک کشاورزی (مهرگستر)را یک فرصت ویک مزیت برای خدمت رسانی بهتر ومطلوبتر به مردم در اقصی نقاط استان دانست و هدف از طرح ناظران ویژه را به عنوان یک طرح ابتکاری از طرف بانک کشاورزی ،شناسایی تهدید ها وآسیب های پیرامون شعب وتلاش برای رفع نواقص موجود ،ایجاد زمینه ای مناسب برای برنامه ریزی صحیح وبهینه ،ارتقای کیفیت خدمات ارائه شده ،افزایش کارایی ودر نهایت جلب رضایتمندی مشتریان واجرای مطلوب طرح تکریم ارباب رجوع بیان کرد .
در ادامه ناظرین ویژه به ارائه نظرات ،پیشنهادات ودیدگاه های خود پرداختند ودرباره شاخص های ارزیابی شعب مواردی را مطرح کردند.

قالب دلخواه شما