29دستگاه پژو 207 به برندگان قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه ویژه سال 89 بانک کشاورزی کردستان اهدا شد

29دستگاه پژو 207 به برندگان قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه ویژه سال 89 بانک کشاورزی کردستان اهدا شد

مراسم اهدای 29 دستگاه پژو 207 به برندگان قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه ویژه سال 89 در استان کردستان روز پنجشنبه هشتم اردیبهشت ماه برگزارشد.
محمد جمیل ویسی مدیر شعب بانک کشاورزی کردستان در مراسم اهدای 29 دستگاه خودرو پژو 207 جوایز حساب‌های قرض‌الحسنه ویژه سال 89 در سنندج اظهار داشت: در حال حاضر 900 میلیارد ریال سپرده در قالب قرض‌الحسنه در بانک کشاورزی استان وجود دارد که 21 درصد سپرده‌های سیستم بانکی استان رادر این بخش به خود اختصاص داده است.
وی گفت: نقش بانک‌ها در اقتصاد جامعه بسیار موثر است و بانک‌ها پس‌انداز و اندوخته مردم را جمع‌آوری و در قالب سپرده و تسهیلات به متقاضیان طرح‌ها برای اجرای پروژه‌ها واگذار می‌کنند.
ویسی عنوان کرد: بانک‌ها نقش مهمی در کنترل نقدینگی و کنترل تورم دارند و با ایجاد تحول عظیم در بانکداری و با اجرای نظام بانکداری نوین، تحولات بزرگی در بانک‌ها به صورت تخصصی و غیرتخصصی صورت گرفته است . وی عمده مسائل و مشکلات استان در بخش کشاورزی را خشکسالی عنوان کرد و گفت: بانک کشاورزی استان با همکاری سازمان جهاد کشاورزی از طریق ارائه تسهیلات و تبدیل آبیاری سنتی به بارانی و قطره‌ای از خشکسالی این زمین‌ها جلوگیری کرده است.
ویسی در پایان افزود: پرداخت 800 میلیون ریال وام بلاعوض برای پروژه‌های روستایی، اهدای بیش از 5 میلیارد و 700 میلیون ریال برای دانش‌آموزان استثنایی در استان، پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج، پرداخت وام اشتغالزایی، پرداخت وام روستایی و . . . از جمله تسهیلاتی است که بانک کشاورزی به متقاضیان خود پرداخت کرده است.
در پایان این مراسم، 29دستگاه پژو 207 مختص حسابهای قرض الحسنه ویژه ویکدستگاه پژو206 ویژه دارندگان پایانه های فروش بانک کشاورزی به برندگان اهداء شد.

قالب دلخواه شما